Guest rien51 Posted November 20, 2015 Report Share Posted November 20, 2015 Eind juni(!) een abo aangevraagd bij HN. Te horen gekregen dat nummerbehoud wat langer zou duren dan normaal vanwege technische problemen. Na meer dan honderd tweets, tientallen mails, sms'jes en telefoontjes a 45ct per gesprek(!) en vele beloftes op 19 oktober voor de 6e maal eindelijk te horen gekregen dat op 19 november(!) nummerbehoud gerealiseerd zou zijn. Gisterenmorgen nummer afgesloten bij Vodafone en zou een paar uur geen gebruik kunnen maken van mijn telefoon. Gisterenmiddag maar eens gebeld naar de stand van zaken en te horen gekregen dat het toch echt aan het eind van de middag wel geregeld zou moeten zijn. Niet dus! Vandaag weer uitgebreid mijn gal gespuwd (voor zover ik hier nog over beschik) via tweets en voor de tigste x excuses voor het ongemak te horen gekregen dat het vervelend(!?) is maar dat er alles aan gedaan wordt om dit zo snel mogelijk(?) op te lossen. Intussen dus ook al anderhalve dag niet telefonisch bereikbaar en god mag weten hoe lang nog. Rekeningen die ik al heb mogen ontvangen van HN werd 6 weken geleden beloofd binnen een paar weken terug te storten. Ook deze belofte is nog steeds niet nagekomen evenals het feit dat ik de kosten bij Vodafone pas dan kan terugvorderen als nummerbehoud is gerealiseerd.... Dreigementen om dit verhaal op social media te vertellen heb ik tot nu toe niet in praktijk gebracht maar dit gaat vanaf nu wel gebeuren, beginnend hier. Doe er uw voordeel mee, het kan u een hoop ergernis besparen....!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ivan Posted February 7, 2016 Report Share Posted February 7, 2016 Ik heb all 5 jaar hollandsnieuwe geen enkele problemen met betalingen en klantenservice, overal goed bereikbaar zelf in buitenland Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hendrie Posted March 29, 2016 Report Share Posted March 29, 2016 Eind vorig jaar kreeg iedereen een nieuwe simkaart en sindsdien kan ik een paar nummers niet meer sms. Een prijsvraag kan ik niet sms. En aan goede doelen geld storten per sms gaat ook niet meer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Community Posted March 30, 2016 Report Share Posted March 30, 2016 Dit is correct, dit staat standaard uit bij hollandsnieuwe. u kunt dit aanzetten in mijnhollandsnieuwe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.