Jump to content
Guest Martin Laning

XCLNT

Recommended Posts

Guest Martin Laning

heeft iemand ervaring met bovenstaand bedrijf? Ze beloven forse kortingen op je telefoonrekening als je via ziggo belt. Je krijgt een adapter van hen en daaarme bereik je 20 tot 40 procent korting. Kan op internet geen ervaringen vinden. Graag een reactie.

Beste Martin,

Aangezien we nog niet zo lang bestaan, kan het inderdaad zijn dat je online nog niet zoveel ervaringen tegenkomt. Wij hebben echter van onze klanten positieve reacties ontvangen. Binnenkort zullen klantervaringen te vinden zijn op onze website. 

Met vriendelijke groet, 

Bas, XCLNT Webcareteam 

Guest veter

XCLNT gaat zeer agressief te werk. Dringend en haastig aan de telefoon en totaal geen uitleg aan wat ze daadwerkelijk bieden en waardoor die "grote korting" dan wel niet komt. Aan het einde van het telefoon gesprek kom je erachter dat je in principe een overeenkomst met ze sluit... 

Een email met een bedenktermijn van 10 dagen waarna automatisch toegezegd is grofweg asociaal.

Verder geen ervaring met wat ze aanbieden..

Beste veter,

Wat vervelend om te lezen dat u het gesprek zo heeft ervaren. Dat is uiteraard niet de bedoeling! Zou u in een e-mail naar xclnt.webcare@xclnt.nl uw telefoonnummer kunnen sturen? Dan zoeken we graag uit wat er is gebeurd zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. 

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet, 

Bas, Webcareteam XCLNT

Guest ineke

Beste veter,

Wat vervelend om te lezen dat u het gesprek zo heeft ervaren. Dat is uiteraard niet de bedoeling! Zou u in een e-mail naar xclnt.webcare@xclnt.nl uw telefoonnummer kunnen sturen? Dan zoeken we graag uit wat er is gebeurd zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. 
Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet, 
Bas, Webcareteam XCLNT

ons is precies hetzelfde overkomen, heb gebeld met xclnt en er is niets aan te doen, zitten er voor een jaar aan vast!

Guest Karin

Ook mij overkomt dit nu . Ik heb nergens voor getekend of toestemming voor gegeven en toch word er zomaar een contract afgesloten ,

en dat na 1 telefoontje en mailtje . Ik ben ook echt niet van plan om een jaarcontract te accepteren na deze agressieve verkooptechnieken al zouden ze goedkoper zijn . Mensen wees gewaarschuwd !

Guest Reinie

Wie heeft de gok al aangedurfd en is met dit bedrijf in zee gegaan?\

Hoe zijn de ervaringen?

Reviews op hun eigen website zeggen mij niet zoveel. Die zijn wat mij betreft niet onafhankelijk.

ons is precies hetzelfde overkomen, heb gebeld met xclnt en er is niets aan te doen, zitten er voor een jaar aan vast!

Beste Ineke,

Het is niet onze bedoeling mensen ongewenst abonnee te maken. Zou u uw gegevens (telefoonnummer en/of klantnummer) willen sturen naar xclnt.webcare@xclnt.nl? Dan kijken we graag of we samen tot een oplossing kunnen komen.

Met vriendelijke groet, 
Bas, Webcareteam XCLNT

Ook mij overkomt dit nu . Ik heb nergens voor getekend of toestemming voor gegeven en toch word er zomaar een contract afgesloten ,

en dat na 1 telefoontje en mailtje . Ik ben ook echt niet van plan om een jaarcontract te accepteren na deze agressieve verkooptechnieken al zouden ze goedkoper zijn . Mensen wees gewaarschuwd !

Beste Karin,
Wat vervelend om te horen dat u dit beeld van XCLNT heeft. Het is uiteraard niet onze intentie mensen ongewild abonnee te maken. Zou u uw gegevens (telefoonnummer en/of klantnummer) willen sturen naar xclnt.webcare@xclnt.nl? Dan kijken we graag of we samen tot een oplossing kunnen komen.
Met vriendelijke groet, 
Bas, Webcareteam XCLNT

Guest Dennis

Ik heb in augustus 2015 al zeer vervelende ervaringen gehad met dit bedrijf! Zelfde agressieve benadering. Had om info gevraagd, maar ze stuurden dus direct een contract. Heb XCLNT  toen al zeer goed duidelijk gemaakt dat deze manier van contract aansmeren volstrekt onwenselijk en ongepast is. Ben er zonder contract vanaf gekomen ( ze hebben natuurlijk geen poot om op te staan omdat ik nooit een contract heb toegezegd) en heb mijn rekeningnummer uiteraard ook niet gegeven.

Ik sta er echt van te kijken dat ze nog steeds hun smerige trucjes hanteren en je zo proberen tot contract te verplichten.

Geen eerlijke zaak dus, nooit mee in zee gaan!

Ik heb in augustus 2015 al zeer vervelende ervaringen gehad met dit bedrijf! Zelfde agressieve benadering. Had om info gevraagd, maar ze stuurden dus direct een contract. Heb XCLNT  toen al zeer goed duidelijk gemaakt dat deze manier van contract aansmeren volstrekt onwenselijk en ongepast is. Ben er zonder contract vanaf gekomen ( ze hebben natuurlijk geen poot om op te staan omdat ik nooit een contract heb toegezegd) en heb mijn rekeningnummer uiteraard ook niet gegeven.

Ik sta er echt van te kijken dat ze nog steeds hun smerige trucjes hanteren en je zo proberen tot contract te verplichten.

Geen eerlijke zaak dus, nooit mee in zee gaan!

Beste Dennis,

Mensen agressief benaderen is zeker niet onze werkwijze. Ons doel is om zzp’ers en bedrijven met enkele werknemers te voorzien van het best mogelijke abonnement voor vaste telefonie tegen de laagst mogelijke kosten. Het is daarbij absoluut niet onze intentie om personen tegen hun wil naar XCLNT te laten overstappen en tot een contract te verplichten. We vinden het dan ook zeer vervelend dat u deze ervaring heeft en als u uw gegevens stuurt naar xclnt.webcare@xclnt.nl zullen we de betrokken agent hierop aanspreken.

Met vriendelijke groet,

Bas, Webcareteam XCLNT

Guest Dennis

Beste Dennis,

Mensen agressief benaderen is zeker niet onze werkwijze. Ons doel is om zzp’ers en bedrijven met enkele werknemers te voorzien van het best mogelijke abonnement voor vaste telefonie tegen de laagst mogelijke kosten. Het is daarbij absoluut niet onze intentie om personen tegen hun wil naar XCLNT te laten overstappen en tot een contract te verplichten. We vinden het dan ook zeer vervelend dat u deze ervaring heeft en als u uw gegevens stuurt naar xclnt.webcare@xclnt.nl zullen we de betrokken agent hierop aanspreken.

Met vriendelijke groet,

Bas, Webcareteam XCLNT

Beste Bas,

Als een potentiële klant jullie toestemming geeft info te mogen aanleveren, stuur dan info en niet een verkapt contract! Dat noem ik nou huichelarij!  Ondanks de vele boze reacties blijven jullie toch deze werkwijze hanteren. Aangezien jullie deze wijze al een hele tijd hanteren is het dus zeker wel jullie intentie om op deze wijze personen tot overstap te dwingen!  Geen stijl en ook absoluut niet goed te praten!

Guest Fred

Ook wij hebben een dergelijke slechte ervanring met XCLNT.

Ze belden ons mobiel terwijl we onderweg waren. Vroegen of ze info mochten mailen en checkten onze bedrijfsgegeven.

Een maand later ontvingen we een verzoek om een automatisch incasso formulier in te vullen. Uiteraard hebben we daar niets mee gedaan. Na een volgende herinnering hebben we maar gebeld. Bleek dat hun e-mail in onze spambox was terecht gekomen. Volgens hun waren we een contract aangegaan en hadden we binnen 10 dagen moeten reageren op de mail. We hebben de band van het telefoongesprek teruggeluisterd. Er wordt eerst verteld dat ze info willen toe mailen, daarna herhalen ze alle bedrijfsgegevens en op het eind zeggen ze snel dat ze je een contract gaan aanbieden.

Werkelijk nog nooit zo'n vorm van agressieve verkoop meegemaakt. Ik noem dit oplichting en raad iedereen aan de haak erop te gooien als er iemand van XCLNT belt.

Volgens hun zitten we er nu een jaar aan vast.

Wij hebben inmiddels via kpn onze abonnement weer om laten zetten. We gaan ook niets betalen. We willen dit ook kenbaar maken bij consumenten programma's zoals TROS Radar zodat mensen gewaarschuwd worden voor dit soort praktijken.

Guest F. B.

En ja, ook wij hebben inmiddels een negatieve ervaring met XCLNT.

Mijn oude moeder is in de val getrapt.

e-mails n.a.v. een telefoongesprek hebben we nooit gezien...

Via de KPN zijn we ingelicht dat we naar een andere aanbieder zouden zijn overgestapt.

Absurd!

Guest Iris

Helaas, ook ik heb zeer slechte ervaringen met dit bedrijf. Voor 3 belminuten is er 48 euro van mijn rekening geplunderd. Hoezo veel goedkoper?! Ga nooit met deze club in zee, mensen!

Ook wij hebben een dergelijke slechte ervanring met XCLNT.

Ze belden ons mobiel terwijl we onderweg waren. Vroegen of ze info mochten mailen en checkten onze bedrijfsgegeven.

Een maand later ontvingen we een verzoek om een automatisch incasso formulier in te vullen. Uiteraard hebben we daar niets mee gedaan. Na een volgende herinnering hebben we maar gebeld. Bleek dat hun e-mail in onze spambox was terecht gekomen. Volgens hun waren we een contract aangegaan en hadden we binnen 10 dagen moeten reageren op de mail. We hebben de band van het telefoongesprek teruggeluisterd. Er wordt eerst verteld dat ze info willen toe mailen, daarna herhalen ze alle bedrijfsgegevens en op het eind zeggen ze snel dat ze je een contract gaan aanbieden.

Werkelijk nog nooit zo'n vorm van agressieve verkoop meegemaakt. Ik noem dit oplichting en raad iedereen aan de haak erop te gooien als er iemand van XCLNT belt.

Volgens hun zitten we er nu een jaar aan vast.

Wij hebben inmiddels via kpn onze abonnement weer om laten zetten. We gaan ook niets betalen. We willen dit ook kenbaar maken bij consumenten programma's zoals TROS Radar zodat mensen gewaarschuwd worden voor dit soort praktijken.

Beste Fred, 

Wat vervelend om te horen dat hier een misverstand is ontstaan. Het is absoluut niet onze intentie onduidelijkheden te creëren of mensen tegen hun wil over te laten stappen naar XCLNT. Mocht er nog iets zijn waar we bij kunnen helpen, dan horen we dat graag. 

Met vriendelijke groet, 

Bas, Webcareteam XCLNT

En ja, ook wij hebben inmiddels een negatieve ervaring met XCLNT.

Mijn oude moeder is in de val getrapt.

e-mails n.a.v. een telefoongesprek hebben we nooit gezien...

Via de KPN zijn we ingelicht dat we naar een andere aanbieder zouden zijn overgestapt.

Absurd!

Beste F.B.,

Wij betreuren uw negatieve ervaring en zouden uw moeder graag helpen dit op te lossen. Het is uiteraard niet onze intentie mensen ongewild abonnee te maken! Zou u haar gegevens (klantnummer en/of telefoonnummer) via xclnt.webcare@xclnt.nl naar ons toe kunnen sturen? Dan zoeken we graag het één en ander uit.

Met vriendelijke groet,

Bas, Webcareteam XCLNT

Helaas, ook ik heb zeer slechte ervaringen met dit bedrijf. Voor 3 belminuten is er 48 euro van mijn rekening geplunderd. Hoezo veel goedkoper?! Ga nooit met deze club in zee, mensen!

Beste Iris, 

Dat zouden inderdaad 3 zeer dure minuten zijn! :-( We zouden dit heel graag voor u uitzoeken en waar mogelijk voor u oplossen, want dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Mocht u hiervoor open staan, dan verzoeken we u vriendelijk uw gegevens (klantnummer en/of telefoonnummer) te sturen naar xclnt.webcare@xclnt.nl, zodat we u kunnen helpen. Bij XCLNT krijgt u de garantie dat uw telefoonkosten elke maand beduidend lager zijn in vergelijking met uw huidige abonnement. Zo niet, dan betaalt u een maand niets en belt u dus gratis.mngjgjWa

Met vriendelijke groet, 

Bas, Webcareteam XCLNT

Guest a.s.

Dit hoef je echt niet te accepteren! Is onrechtmatig.

Guest Frank

Ook wij als bedrijf ondervinden hinder van XCLNT. Een maand geleden ontstond er een ruis in onze telefoonlijnen. Als trouwe klant van KPN hebben we meteen gevraagd om dit probleem op te lossen. KPN heeft ons netjes een nieuw abonnement aangeboden. Echter onze telefoonnummers konden niet gedeporteerd worden . Na enig speurwerk blijken onze nr's vastgehouden te worden door XCLNT .

Resultaat , tot heden nog steeds ruis en KPN kan ons (nog) niet helpen.

Een contract met XCLNT hebben wij nimmer toestemming voor gegeven , dus ook wij ondernemen juridische stappen om van XCLNT af te komen. Bij Tros is er zeker interesse om deze zaak in de media te brengen, temeer als zich meerdere gedupeerden aansluiten. Dus Bas, graag alle ongewenste "contracten" onmiddellijk ontbinden , of heel veel negatieve publiciteit met bijbehorende juridische gevolgen .

U zegt het maar.....

Frank.

Guest JOHN

ze zeggen dat ze de goedkoopste zijn maar ik heb nog nog zulke hoge rekeningen gehad en ze hebben via de telefoon een aantal

voorbeelden gezegt en dat dat via de mail zou komen en dan zouden ze terugbellen maar ze hebben me gelijk lid gemaakt

GEEN GANG VAN ZAKEN BEN HET NU AAN HET UITZOEKEN HEB GELUKKIG MENSEN BIJ KASSA ZITTEN DIE DIT ZOUDEN GAAN UITZOEKEN

Ook wij als bedrijf ondervinden hinder van XCLNT. Een maand geleden ontstond er een ruis in onze telefoonlijnen. Als trouwe klant van KPN hebben we meteen gevraagd om dit probleem op te lossen. KPN heeft ons netjes een nieuw abonnement aangeboden. Echter onze telefoonnummers konden niet gedeporteerd worden . Na enig speurwerk blijken onze nr's vastgehouden te worden door XCLNT .

Resultaat , tot heden nog steeds ruis en KPN kan ons (nog) niet helpen.

Een contract met XCLNT hebben wij nimmer toestemming voor gegeven , dus ook wij ondernemen juridische stappen om van XCLNT af te komen. Bij Tros is er zeker interesse om deze zaak in de media te brengen, temeer als zich meerdere gedupeerden aansluiten. Dus Bas, graag alle ongewenste "contracten" onmiddellijk ontbinden , of heel veel negatieve publiciteit met bijbehorende juridische gevolgen .

U zegt het maar.....

Frank.

Beste Frank, 

Wat vervelend om te lezen dat u hinder ondervindt bij uw XCLNT abonnement. Wij zouden graag kijken hoe we dit samen met u kunnen oplossen. Zou u een e-mail kunnen sturen naar xclnt.webcare@xclnt.nl met hierin uw gegevens (telefoonnummer/adres)? Dan nemen wij z.s.m. contact met u op. 

Alvast hartelijk dank. 

Met vriendelijke groet, 

Bas, Webcareteam XCLNT

ze zeggen dat ze de goedkoopste zijn maar ik heb nog nog zulke hoge rekeningen gehad en ze hebben via de telefoon een aantal

voorbeelden gezegt en dat dat via de mail zou komen en dan zouden ze terugbellen maar ze hebben me gelijk lid gemaakt

GEEN GANG VAN ZAKEN BEN HET NU AAN HET UITZOEKEN HEB GELUKKIG MENSEN BIJ KASSA ZITTEN DIE DIT ZOUDEN GAAN UITZOEKEN

Beste John, 

Wij betreuren het als hier iets is misgegaan in de communicatie. Ook is het niet de bedoeling dat u duurder uit bent, we zouden dit graag voor u uitzoeken. 

Zou u uw gegevens (klantnummer/telefoonnummer) kunnen sturen naar xclnt.webcare@xclnt.nl? Als u in uw e-mail kunt toelichten waar u tegenaan bent gelopen, zorgen wij graag voor een oplossing. 

Met vriendelijke groet, 

Bas, Webcareteam XCLNT

Guest Linda

Ook wij zijn als bedrijf benaderd door XLCNT en zou er informatie gestuurd worden. Deze `informatie` blijkt echter een abonnement te zijn. Na 2 mails gestuurd te hebben waarin wij duidelijk aangeven GEEN abonnement te hebben afgesloten kregen wij vandaag bericht dat ons abonnement is ingegaan. Walgelijke praktijken. Ik zal dan ook geen cent betalen aan dit bedrijf en mochten wij enigszins hinder ondervinden van dit zogenaamd abonnement dan zullen wij zeer zeker juridische stappen ondernemen.

Beste Bas van de `klantenservice`(?), als er zoveel klachten zijn over deze agressieve vorm van benadering, waarom hier dan niet mee stoppen? 

Guest Financial

Dit klinkt als Voordeelregeling.nl... Dit loopt zelfs tot in de 2e Kamer.... Het lijkt erop dat ook zij XCLNT zich van dezelfde grove en respectloze handelswijze bedient als ondergenoemde bedrijven. Zij gijzelen jullie nummers door er een code voor te zetten. Hierdoor bel je via hen en kan het nummer dus in gijzeling gehouden worden als je niet betaald. 

Dit Ik ben een tijdje geleden in de klauwen van Voordeelregeling.nl gelopen, het nummer laten "ontgijzelen" door mij eigen provider, nooit betaald, alle stappen die zij wilde nemen voor zijn (kost helaas veel te veel tijd). Uiteindelijk had ik de langste adem en zijn alle nota's gecrediteerd. Voordeelregeling lijkt qua naam verdwenen, maar heeft nogal wat aliassen gekregen:

Belgarant, Belgarant,nl, belcentrale, belcentrale.nl, Novocall. (KvK 24400900( En ze zijn weer bezig! Tip: als deze bedrijven bellen vragen ze altijd of ik de verantwoordelijke ben. Ik zeg dan altijd dat dit afhangt waar men dit voor wil weten. Als ze dan niets uitleggen, maar doordrammen dat zij de juiste willen hebben.... ophangen!!!!

Groetjes en succes,

Financial... (ja dames en heren van Voordeelregeling en aanverwanten... Daar ben ik weer :-))