Jump to content
Guest Martin Laning

XCLNT

Recommended Posts

Guest Gitte

Ook mijn ouders zijn slachtoffer van deze cowboys van XCLNT. Schandalig dat dit kan. Ik heb mijn ouders gezegd hele aal niks te betalen aan dit bedrijf en het abonnement weer naar KPN om te gaan zetten. Ik zal ook melding maken bij Radar, Kasse en de Consumentenbond en kijken wat ik hier kan bereiken.

Guest Hans van der Lingen

ook wij hebben momenteel zeer slechte ervaringen met dit bedrijfje , abonnement wordt gewoon even door de strot gedrukt.

Nooit met dit bedrijfje zaken doen omdat er zeer onduidelijk en gehaast wordt gedaan om de contracten af te sluiten.

Ik krijg nu al herinneringen gemaild over diensten die nooit geleverd zijn , zit nog steeds gelukkig bij de KPN.

Wij gaan als bedrijf eens kijken hoever deze XCLNT gaat om zijn of haar gelijk te krijgen m.b.t. de nooit getekende contracten.

Wees gewaarschuwd voor deze kansloze firma XCLNT.!!! Geen zaken mee doen.

Hans

Guest Ilse

Het is schandalig dat een bedrijf je zo kan oplichten!

Je krijgt 1 telefoontje en daarna een mail met blijkbaar een contract.

Ze plunderen jou gegevens van internet, terwijl je nergens mee akkoord ben gegaan.

GEEN zaken doen met xclnt!

ook wij hebben momenteel zeer slechte ervaringen met dit bedrijfje , abonnement wordt gewoon even door de strot gedrukt.

Nooit met dit bedrijfje zaken doen omdat er zeer onduidelijk en gehaast wordt gedaan om de contracten af te sluiten.

Ik krijg nu al herinneringen gemaild over diensten die nooit geleverd zijn , zit nog steeds gelukkig bij de KPN.

Wij gaan als bedrijf eens kijken hoever deze XCLNT gaat om zijn of haar gelijk te krijgen m.b.t. de nooit getekende contracten.

Wees gewaarschuwd voor deze kansloze firma XCLNT.!!! Geen zaken mee doen.

Hans

Beste Hans,

Wij betreuren het dat u slechte ervaringen hebt met XCLNT. Het is absoluut niet onze bedoeling een abonnement 'door de strot te drukken'. Zou u ons via xclnt.webcare@xclnt.nl uw gegevens kunnen sturen, zodat we dit voor u kunnen uitzoeken en oplossen?

Bij voorbaat dank,

Bas, Webcareteam XCLNT

Het is schandalig dat een bedrijf je zo kan oplichten!

Je krijgt 1 telefoontje en daarna een mail met blijkbaar een contract.

Ze plunderen jou gegevens van internet, terwijl je nergens mee akkoord ben gegaan.

GEEN zaken doen met xclnt!

Beste Ilse, 

Het is absoluut niet onze werkwijze om mensen op te lichten. Wij vinden het spijtig dat u dit zo hebt ervaren. Zou u via xclnt.webcare@xclnt.nl uw gegevens kunnen sturen? Dan zoeken we graag het één en ander uit. 

Bij voorbaat dank! 

Bas, Webcareteam XCLNT

Guest Roy

Wij hebben ook een contract bij XCLNT afgesloten. Wat een ramp! Geloof ook alstjeblieft niks van die scheinheilige reacties hierboven van XCLNT!!! Voordat we het wisten zaten we aan een contract vast. Normaal gesproken niet zo erg als je dan goedkoper zou bellen. De eerste factuur was de duurste telefoonfactuur die ik ooit had gezien. Ik belde op om te kijken hoe dat kwam. Er werd mij gezegd dat dat normaal was als je overstapt naar een andere provider. Werd me voor de tijd niks van gezegd. Na een week kreeg ik een mail dat als ik de factuur niet betaalde binnen 2 werkdagen dat onze telefoon werd afgesloten:

Wij verzoeken u dringend om alsnog te betalen binnen 2 werkdagen na dagtekening van deze e-mail.

Wij zouden het zeer vervelend vinden als wij uw uitgaande telefoonverkeer moeten blokkeren om te voorkomen dat uw openstaande telefoonkosten nog verder oplopen. Wij zijn hiertoe echter genoodzaakt en zullen hiertoe overgaan indien u niet binnen de gestelde termijn betaalt.

We hebben de factuur dus maar snel betaalt. Ik word elke dag gebeld door het telefoonnummer: 0882700310 (ik ken het telefoonnummer inmiddels uit mijn hoofd). Als ik opneem, is de lijn dood. Heb meerdere malen aangeven dat ik het erg vervelend dat ik elke dag door hun word gebeld en of ze hiermee wouden ophouden. Ze konden hier niks van weervinden. Ze konden ons als klant ook niet weervinden. En ze konden het bedrag wat we naar hun over hadden gemaakt ook niet weervinden. Er werd me telkens gevraagd of ik geen klantnummer had. Heb ik nooit gezien. Heb ik in die 33 mailtjes wat ik van hun heb gekregen ook nergens zien staan. Als ik inlogde kon ik het klantnummer zien. Het inloggen werkte natuurlijk niet. Na een half uur hadden ze me eindelijk als klant gevonden. En ze zagen waarom ze mij elke dag belde. Ze vroegen zich af of ik gebruik wil maken van de automatische incasso. Te gek voor woorden, heb dit dus ook niet toegezegd maar we zitten hier dus wel een jaar aan vast. Dit is echt schandalig. GA NIET MET DEZE MENSEN IN ZEE. Hun naam word binnenkort omgezet naar Quatel. Daar werkte onze inloggegevens ook niet. Het levert erg veel stress op en ik heb nog niet gezien dat ik goedkoper zou bellen. ALSTJEBLIEFT DOE HET NIET!!!

Guest fred

Dit lijken dezelfde gasten als Pretium en Quatel. Ze proberen je sneaky een abonnement aan te smeren.

Bel voordeel.nl is grote oplichters Nederland .zoals heel veel mensen hoortvoor doet was KPN.de grootste oplichter van Nederland ga alsjeblieft niet naartoe want kost alleen maar geld.

4 augustus gebeld over het opzeggen .hebben ze  de telefoon opgegooid en wat is van  Service 

Guest Ed Den Haag

DRAMATISCH BEDRIJF, EN DUS EEN DRAMATISCHE ERVARING! SPUUGZIEK WORDT IK VAN ZE. HETEN NU WEER ANDERS QUAKOTS OF ZO.

HEB DIRECT OPGEZEGD, MAAR ZIT ER DUS EEN JAAR AAN VAST. KOSTEN VIA DE MAIL, KOMEN NIET OVEREEN MET DE FACTUUR. ZIJN HIEROVER NIET BEREIKBAAR. PFFFFFFFFFFFF

Guest Voetbalvereniging

Hieronder een kopie van een verstuurde mail naar XCLNT. Een pure oplichtersbende die zelfs nu ZONDER enige rechtsgeldigheid een deurwaarder op onze vereniging afstuurt. Kortom, de webcareclown van XCLNT probeert hierboven krampachtig alles te downplayen maar zou zelf eens goed in de spiegel moeten kijken.

Afgelopen vrijdag kreeg ik per mail een betalingsherinnering voor gemaakte telefoonkosten à € 155,60 van onze vereniging bij XCLNT.

Een uiterst vreemde mail, aangezien wij als vereniging zijn aangesloten bij KPN. Van enige overeenkomst is m.i. ook geen sprake omdat ik – als verantwoordelijke voor telefonie – niet bekend ben met uw organisatie en derhalve geen toestemming heb verleend.

Daarnaast corresponderen de tenaamstelling en naam van de vereniging niet met de daadwerkelijke naam van de vereniging en mijn naam als voorzitter.

Vandaar dat ik vanmorgen contact heb opgenomen met jullie helpdesk en gevraagd hoe jullie tot deze overeenkomst zijn gekomen.

16 oktober 2015

Op deze datum hebben jullie telefonisch een aanbieding gedaan voor jullie diensten. De persoon die bij ons de telefoon heeft aangenomen diende hiervoor met ‘Ja’ of ‘nee’ te beantwoorden. Kennelijk is er op de vraag of men akkoord ging met een abonnement bij XCLNT bevestigend beantwoord. Toch betwist ik de rechtsgeldigheid van deze ‘Ja’.

<clubnaam> is een vereniging. Een vereniging waar het bestuur verantwoordelijk is voor financiële afspraken tot een bepaald bedrag. In dit geval kan het bestuur afspraken omtrent telefonie maken. Op vrijdagen (dus ook op 16 oktober) zijn er bij <clubnaam> altijd een heleboel vrijwilligers aan de slag. Dat is bij een vereniging. Vrijwilligers maken op de vrijdag voor het weekend kleedkamers schoon, vullen de bar aan en zorgen dat onze velden er picobello bijliggen. Ook zijn zij in de gelegenheid de telefoon te beantwoorden. Maar met klem wil ik benadrukken dat er op vrijdagen geen bestuurslid akkoord heeft gegeven tot onze overeenkomst. En omdat de overeenkomst op mijn naam staat kan ik als eindverantwoordelijke met 100% zekerheid stellen dat ik dit in ieder geval niet ben geweest. Een kopie van de bandopname zou hierin voor ons helderheid kunnen verschaffen. (red. Deze bandopname heb ik NOOIT ontvangen)

Verder zijn er op 16-10, 18-10, 27-10, 4-11 en 8-11 verschillende bevestigingen en reminders per mail naar het adres voorzitter@<clubnaam> verstuurd. Mails die ik – als beheerder van dit mailaccount – NOOIT heb ontvangen. Ik heb derhalve nooit daadwerkelijk toestemming kunnen geven voor een dergelijke overeenkomst.  De eerste mail die ik van jullie ontvangen heb is de mail van 1 april waar ik eerder in dit schrijven aan refereer. 

Wel heb ik tot 3x toe per post een melding ontvangen met een betalingsherinnering. Maar omdat de tenaamstelling en verenigingsnaam niet corresponderen en voor mij jullie organisatie absoluut niet bekend voorkwam heb ik 2 van deze herinneringen vernietigd. De derde – gedateerd 1 maart 2016 – heb ik toevalligerwijs hier voor me liggen.

Bottomline

Ik vind jullie manier van handelen uiterst vreemd. Onaangekondigd telefonisch acquireren om op deze manier met onwetende verenigingen (vrijwilligers) tot een overeenkomst te komen. Vreemd hierbij is dan ook dat hier direct van ‘rechtsgeldigheid’ wordt gesproken terwijl het in mijn optiek pas rechtsgeldig zou zijn wanneer er op een later tijdstip een getekende bevestiging retour zou komen. 

Een kopie van deze mail stuur ik naar <huisadvocaat>