Jump to content

Aanschaf smartphone voor prepaid

Guest Maureen

Recommended Posts

Guest Maureen

Ik heb nog steeds een oud mobiel van het merk Samsung  met prepaid van AH. Ik wil een smartphone aanschaffen. Mijn voorkeur gaat uit naar een Samsung. Ik wil een dergelijk apparaat voornamelijk om gebeld te worden en in de vakanties te kunnen sms'en en het versturen van e-mails. Omdat ik regelmatig naar de VS ga moet ik ook uit de VS kunnen sms'en en e-mailen.

Welk toestel is voor mij het meest geschikt? Welke prepaid provider kan ik het beste kiezen of is AH ok? Tot nu toe heb ik met mijn oude toestel geen problemen met AH prepaid gehad. Ik wil mij eigen nummer houden. Moet ik een los toestel kopen of sim only? Misschien is de laatste vraag een domme vraag maar ik heb weinig kennis van deze materie.

Hoi Maureen,

Samsung biedt veel verschillende toestellen. Zie https://www.bellen.com/mobiele-telefoon/samsung voor alle Samsung telefoons. De nieuwste versies staan bovenaan de lijst. De gehele Galaxy-lijn is geschikt voor bellen, sms'en en e-mailen. Je kunt de telefoons ook onderling vergelijken. Klik op een toestel en vink het hokje van vergelijk telefoon aan. Zoek vervolgens een nieuwe telefoon en voer hier dezelfde handeling uit.

Welk product (prepaid of sim only) het meest geschikt is hangt af van je gebruik. Bij zowel een sim only of prepaid product kun je een nieuwe telefoon kopen. Bij een abonnement kun je een telefoon kiezen. De kosten van de telefoon zijn verwerkt in de maandprijs en eventueel eenmalige kosten. Het advies is om gebruik te maken van onze Belwijzer om te kijken welke product het beste bij je verbruik past. Voor de tarieven in de VS is het handig om ook onze buitenland vergelijking te gebruiken, zie het kopje buitenland > tarieven bellen vanuit het buitenland.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...