Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Karstin

Registreren aantal telefoongesprekken buiten openingstijd

Recommended Posts

Guest Karstin

Goedemiddag,

 

 

Ik ben nieuw op dit forum en kon zo snel niet een vergelijkbaar topic vinden. Ik heb een vraag over het registreren van inkomende gesprekken buiten openingstijden. Om 17:00 uur gaat bij onze organisatie de 'band' erop. Klanten krijgen dan te horen dat we gesloten zijn. 

 

Nu wil ik achterhalen hoeveel klanten er voor 08:30 uur en na 17:00 uur naar ons telefoonnummer bellen zodat we eventueel de openingstijden kunnen aanpassen. KPN geeft aan dat zij dit niet registreren en ons niet kunnen helpen.

 

Weet iemand of hier een oplossing voor is (extra service, instelling)? Kan me eigenlijk niet voorstellen dat andere bedrijven niet reuze benieuwd zijn naar dit soort data.

 

Groet,

 

Karstin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×