Jump to content

Registreren aantal telefoongesprekken buiten openingstijd


Guest Karstin

Recommended Posts

Guest Karstin

Goedemiddag,

 

 

Ik ben nieuw op dit forum en kon zo snel niet een vergelijkbaar topic vinden. Ik heb een vraag over het registreren van inkomende gesprekken buiten openingstijden. Om 17:00 uur gaat bij onze organisatie de 'band' erop. Klanten krijgen dan te horen dat we gesloten zijn. 

 

Nu wil ik achterhalen hoeveel klanten er voor 08:30 uur en na 17:00 uur naar ons telefoonnummer bellen zodat we eventueel de openingstijden kunnen aanpassen. KPN geeft aan dat zij dit niet registreren en ons niet kunnen helpen.

 

Weet iemand of hier een oplossing voor is (extra service, instelling)? Kan me eigenlijk niet voorstellen dat andere bedrijven niet reuze benieuwd zijn naar dit soort data.

 

Groet,

 

Karstin

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...