Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Karstin

Registreren aantal telefoongesprekken buiten openingstijd

Recommended Posts

Guest Karstin

Goedemiddag,

 

 

Ik ben nieuw op dit forum en kon zo snel niet een vergelijkbaar topic vinden. Ik heb een vraag over het registreren van inkomende gesprekken buiten openingstijden. Om 17:00 uur gaat bij onze organisatie de 'band' erop. Klanten krijgen dan te horen dat we gesloten zijn. 

 

Nu wil ik achterhalen hoeveel klanten er voor 08:30 uur en na 17:00 uur naar ons telefoonnummer bellen zodat we eventueel de openingstijden kunnen aanpassen. KPN geeft aan dat zij dit niet registreren en ons niet kunnen helpen.

 

Weet iemand of hier een oplossing voor is (extra service, instelling)? Kan me eigenlijk niet voorstellen dat andere bedrijven niet reuze benieuwd zijn naar dit soort data.

 

Groet,

 

Karstin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...