Marvin van der Geld Posted May 13, 2016 Report Share Posted May 13, 2016 Ik heb een Huawei P7, simcard van Hollands Nieuwe Zakelijk. Vanochtend viel hij uit omdat de accu leeg was. Ik heb hem aan de computer gehangen, voor opladen, en hem toen na een tijdje opgestart. Toen kreeg ik een vreemd scherm; een geblurde achtergrond, en moets ik de pincode invullen Die pincode bleek hij niet meer te accepteren. Dus drie keer fout en vervolgens vraagt hij om de PUK code. Die vul ik vervolgens in. Ok Dan vraagt hij om een PIN code Vul ik in Ok Vraag om bevestiging PIN code Ok En dan krijg ik een scherm, met geblurde achtergrond Maar voordat hij daarop terecht komt zie ik in een flits mijn bureaublad zoals het zou moeten zijn. Maar dat maar in een flits. Meteen springt hij op die blur, en zie ik mijnbureaublad dus niet meer. Het scherm dat ik nu heb ziet er zo uit: Met linksonder de tijd en datum, linksboven de provider, rechtsboven dat er wifi is en dat er berichten binnenkomen etc. Alles werkt dus maar ik kan er niet meer bij. Als ik wil bellen kan ik alleen noodoproepen doen. Maar ik kan wel gewoon gebeld worden. Zelf bellen dus niet, gebeld worden wel. Ik heb Hollands Nieuwe gebeld en die hebben de simcard / puk code gecontroleerd. En die kloppen. Ze denken dat het het toestel is en verwijzen me naar Bel Company voor advies in de winkel. Maar wellicht weet iemand hier wat er aan de hand zou kunnen zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marvin van der Geld Posted May 13, 2016 Author Report Share Posted May 13, 2016 Ik heb de telefoon ook opgestart zonder simcard. Dan vraagt hij nog steeds om een PIN code en vervolgens om een PUK code. Ook heb ik hem opgestart met een andere Simcard. Zelfde verhaal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marvin van der Geld Posted May 13, 2016 Author Report Share Posted May 13, 2016 En ik heb de Simcard van Hollands Nieuwe in een Nokia gestopt. Dan kan ik hem gewoon opstarten met de bij mij bekend PIN code. In een andere telefoon werkt de Simcard dus perfect. MET de oude PIN code ! ZONDER dat ik een PUK code hoef in te vullen. Maar in de Huawei zit ik met de ellende dat hij PIN en PUK niet wil kennen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marvin van der Geld Posted May 13, 2016 Author Report Share Posted May 13, 2016 Aanvulling.... nu komt het geluid uit de onderkant van de telefoon ipv boven... iets is er niet 100% Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.