Jump to content

Sommige mensen kunnen mij niet bellen, tele2!

Guest Karen

Recommended Posts

Guest Karen

Hallo, ik heb een probleem sommige mensen kunnen mij niet bellen, nu al zo'n stuk of 8, misschien wel meer maar dat weet ik niet. Heb al heel vaak met de klantenservice van Tele2 aan de telefoon gezeten maar zij zeggen na div testcalls, instellingcheck van mijn telefoon, nieuwe simkaart, proberen van een ander toestel dat het aan de mensen ligt die mij bellen dus aan hun provider... Maar ik heb dit sinds ik klant ben bij Tele2, nooit eerder last van gehad!

Ik weet zeker dat het wel aan Tele2 ligt want die mensen die mij niet kunnen bellen kunnen zelf gewoon iedereen bellen behalve mij. En ze hebben mij ook niet geblokkeerd en ik hun ook niet!

Hoop dat iemand dit weet want ik vind het echt heel irritant!

Greetz

K

• 3 years later...

Grappig, ik heb dit ook sinds ik bij tele2 zit en ze zeggen meteen dat het aan een andere provider ligt! Nooit dit probleem gehad bij zowel vodafone en t-mobile. Ik heb inmiddels opgezegd want ze helpen hun klanten blijkbaar niet. Echt heel slecht dit.