Jump to content
Guest Hannes

voordeelregeling.nl

Recommended Posts

Guest Jan

Nagenoeg het zelfde verhaal als hierboven. Dame van Belgarant aan de lijn (ze proberen het te laten lijken alsof ze van de KPN zijn, dus doorvragen op wie ze zijn loont).

De dame in kwestie beweerde dat wij meerdere malen een email met een kortingsaanbieding hebben ontvangen voor ons contract en vroeg zich af waarom we deze korting nog niet geactiveerd hebben. 

Op mijn eerste vraag, over welk contractnummer dit dan gaat gaf ze aan die informatie niet te hebben. Ook kon ze me niet vertellen naar wel e-mailadres de zogenaamde kortingsaanbieding gestuurd was, want ze wist naar eigen zeggen tenslotte ook mijn bankrekeningnummer niet.

Om te zien over welke korting het dan gaat moest ik maar even op de website kijken.

Na haar kort in de wacht te hebben gezet gaf ik haar aan geen interesse te hebben waarna deze dame met teksten aan kwam in de trant van "Wat is dit nu weer, u had net toch wel interesse?" en "Ik weet niet waar dit op slaat hoor" enz.

Na beleefd te hebben geprobeerd het gesprek te beëindigen toch maar onbeleefd het gesprek beëindigd.  

Ze proberen je iets aan te smeren door je JA te ontlokken. Als je vraagt om meer informatie dan kunnen ze je dat niet geven. Als je geen interesse hebt wordt de toon agressief.

Riekt naar oplichting....

Guest Chantal

Na wat meer googelen, zie ik dat deze partij onder nogal wat aliassen te werk gaat. Op het KPN forum wordt er ook uitgebreid over geklaagd.

Toch zijn er mensen die hier intrappen en zelfs door de hele procedure gaan om formeel te bevestigen. Daarom blijven dit soort lui doorgaan, omdat er toch altijd weer 1-5% is die er wel intuint.

Het blijft heel simpel: als je het niet op je gemak mag beoordelen, dan klopt er iets niet.

Guest Patrick

Een mail gehad van belgarant, mijn vraag is gaat alleen de factuur via hun en blijft mijn nummer dus gewoon bij kpn?

Na alles hierboven gelez3n te hebben beb ik toch huiverig. Heb dirwct gereageerd op de mail dat ik er banaf zie. Staat ook een verkeerde handelsnaam in de mail die niet van ons is maar van de vorige eigenaar.

Guest Nancy

Ik werd benaderd en er werd medegedeeld dat ik goedkoper kon bellen (omdat ik zog. een goede klant was)

Hierbij kreeg ik tevens een nieuw aantal telefoons aangeboden (in mijn geval 3 vaste toestellen) die ik niet hoefde te betalen maar die

wel door hun medewerker(s) zou worden geïnstalleerd.

Wat kan hier nu weer allemaal de bedoeling van zijn.

Eerder zat ik bij Tele 2 ben toch overgestapt maar nu betaal ik zelfs meer dan voorheen.

Heeft iemand hier ook reeds mee te maken gehad ?

Guest Nancy

Ja! wij ook zo'n telefoontje gekregen ongeveer een maand geleden. Nog steeds geen telefonen binnen. Mijn man was al eerder in het "verkoop" praatje getrapt, dus al een tijdje klant bij VDR, en inderdaad duurder. We waren al eerder gekaapt door een andere telefonie aanbieder (zakelijk telefonie) en hebben daar zoveel problemen mee gehad en uren kwijt geraakt dat wij nu weer geen zin hadden om het weer aan te vechten. Wil daar wel weg, maar moet het op een slimme manier doen.

Guest Voordeelregeling.nl

Ja! wij ook zo'n telefoontje gekregen ongeveer een maand geleden. Nog steeds geen telefonen binnen. Mijn man was al eerder in het "verkoop" praatje getrapt, dus al een tijdje klant bij VDR, en inderdaad duurder. We waren al eerder gekaapt door een andere telefonie aanbieder (zakelijk telefonie) en hebben daar zoveel problemen mee gehad en uren kwijt geraakt dat wij nu weer geen zin hadden om het weer aan te vechten. Wil daar wel weg, maar moet het op een slimme manier doen.

Goedemorgen Nancy! 

Wat vervelend om te horen dat u duurder uit bent bij ons. Wij garanderen u een korting van minimaal 15%.

De toestellen die wij u hebben aangeboden, krijgt u inderdaad gratis omdat wij blij zijn met u als klant!

Ik ga graag voor u aan de slag, een beloofde korting dienen wij uiteraard wel na te komen. Zou u mij uw klantnummer willen toesturen?

Guest gast

Wat ik hier veel terug lees is eigenlijk dat mensen alleen maar over de telefonische benadering hebben. Maar niet over dat geen waar het telefoontje werkelijk over gaat. Het geen wat belgarant werkelijk doet, daar zie ik haast geen ervaringen over!!!! Nou kan ik vertellen dat ik klant ben van belgarant en ook zeer tevreden ben. Wat ik probeer te zeggen is: kijk verder dan je neus lang is. In plaats van andere na praten. Het gaat namelijk om een bedrijf die gewoon de korting kan waarmaken.

Guest Harry

Voordeelregeling.nl. Dus niet.

Het lijkt allemaal mooi, maar plots krijg je een mail dat men de abonnementsduur verlengd naar 2 jaar.

Als je niet binnen een genoemde termijn reageert zit je er aan vast.

Guest PS

Mooie praatjes over goede ervaringen van Belgarant medewerkers. Pleur toch op stelletje criminelen,

Guest Kamarinti

@ Belgarant :Dat is allemaal prachtig maar dat wordt dus niet duidelijk aan de telefoon verteld hoe dat in elkaar steekt .De verkoopster van Belgarant ( een behoorlijk agressieve verkoopster die echt dr benodigde targets die dag binnen wilde halen om een Ipad te bemachtigen )zei letterlijk: "Belgarant is partner van KPN .  Mijn man vroeg nog of we dan wel bij KPN bleven . "jahoor, zei ze, alles blijft gewoon hetzelfde ,we nemen alleen de facturering over ".  Maar we zijn dus WEL  overgestasp .Belgarant is  een soort Carrier Pre Select aanbieder en heeft  mijn hele lijn overgenomen .

Wij zijn al jarenlang klant bij KPN en zijn daar erg tevreden over . Service is altijd goed ,onlangs hebben we ze nog om advies gevraagd en ze zijn geweest om een nieuwe router te plaatsen . 

Als beloning voor de overstap ( "nee hoor , meneer , u blijft gewoon bij KPN "..(?????) 

krijg ik van KPN een overstapboete van € 250.-- euro !!!

KPN kan me helaas hier in niet helpen .

Als ik nu Belgarant opzeg heb ik dus EN de boete van KPN EN een boete van Belgarant aan mn broek hangen . Wauw, wat een win-win situatie ! 

Guest Kamarinti

..En dat zegt Belgarant dus niet :`u bent nu overgestapt naar Belgarant en krijgt hiervoor waarschijnlijk een flinke boete van KPN ".

Guest Kamarinti

..En dat zegt Belgarant dus niet :`u bent nu overgestapt naar Belgarant en krijgt hiervoor waarschijnlijk een flinke boete van KPN ".

Daar zegt Belgarant pas iets over aan in de mail die 6 (!) weken later wordt verzonden : 

Het kan zijn dat u van de vorige provider bericht krijgt over een afkoopsom. Hier hoeft u zich uiteraard geen zorgen over te maken. De afkoopsom zal nooit voor uw rekening komen. Wij staan altijd garant in geval blijkt dat de afkoopsom werkelijk verschuldigd is. 

Huh , hoezo afkoopsom ? ?? Vorige provider ??  :huh: 

Guest Kamarinti

belgarant heeft niks te maken met het bel me niet register. U bent een bedrijf en staat ingeschreven bij de kvk dus het is niet meer dan logisch dat u gebeld wordt voor aanbiedingen. Verder zeggen medenwerkers van Belgarant nooit dat ze van KPN zijn, want dat is niet zo. Het is een partner van de KPN wholesale, en dat wordt zowel in het begin van het gesprek gezegd als bij de voicelog ( dus die gedaan moet worden om de korting te activeren ). Belgarant is maandelijks opzegbaar dus u zit nergens aan vast, in ieder geval niet voor lange tijd. Probeer het eerst eens uit voor u gal gaat spuwen..

Jij werkt zeker bij Belgarant ? Zeker blij dat je je targets weer telefonisch binnen hebt geluld ?

Guest klaas

Belgarant is een oplichter!!! ze moet in de programma komen van oplichter!

Guest Yonekke

Belgarant Helemaal top ! Ik werd super vriendelijk benaderd door het personeel , en toen ik om uitleg vroeg kreeg ik antwoord op al mijn vragen ! mijn eerste factuur is nu binnen en het klopt ik proifiteer inderdaad mee van de 15 procent korting ! en dat op mijn onbeperkt bellen abonnement. ik kon het haast niet geloven ik betaal niet meer teveel precies zoals mij is beloofd .

Zeker een aanrader !

Liefs Yonneke

Guest Aronlod

Belgarant Helemaal top ! Ik werd super vriendelijk benaderd door het personeel , en toen ik om uitleg vroeg kreeg ik antwoord op al mijn vragen ! mijn eerste factuur is nu binnen en het klopt ik proifiteer inderdaad mee van de 15 procent korting ! en dat op mijn onbeperkt bellen abonnement. ik kon het haast niet geloven ik betaal niet meer teveel precies zoals mij is beloofd .

Zeker een aanrader !

Liefs Yonneke

Beste Yonneke/Yonekke,

Je verhaal zou minder overkomen als een tekst van een medewerker van Belgarant als je je eigen naam kon spellen.

Guest anne

Vandaag ook geteroriseerd. Mijn man zelfstandig, hard aan het werk een bel donderdag maar terug antwoord ontlokt. Town was ik namelijk thuis. Tegen mij: Ik moest een korting activeren voor uw man..

Wanneer je aangeeft het een raar verhaal te vinden en dat je het gesprek wilt beeindigen wordt je onfatsoenlijk genoemd. Pardon? Gaan jullie zo met zogenaamde klanten om?

Guest BeeJee

Ook ik ben gedupeerd door dit bedrijf, er werd voorgespiegeld dat Belgarant alleen de facturatie zou overnemen maar later bleek dat ze ons nummer uit teleporteerden. Helaas hebben ze de fout gemaakt om 1 dag te laat het contract af te melden waardoor KPN volledig in haar recht stond om een afkoopsom van 300 euro te berekenen. Belgarant wimpelde onze zorgen af maar wilde niet schriftelijk bevestigen dat zij, omdat het hun fout was, het bedrag zouden vergoeden. Gelukkig kon ik terug naar KPN en werd de boete gecrediteerd. Eind goed al goed zou je zeggen, maar helaas krijg ik 4 maanden na beeindiging van mijn contract met Belgarant nog steeds rekeningen voor het abonnementsgeld en herinneringen voor het abonnementsgeld. En ik kan bellen wat ik wil, ze beloven altijd om het nu echt te regelen maar ik vermoed dat ik die rekeningen tot n de eeuwigheid zal blijven ontvangen.

Guest Belgarant

Ook ik ben gedupeerd door dit bedrijf, er werd voorgespiegeld dat Belgarant alleen de facturatie zou overnemen maar later bleek dat ze ons nummer uit teleporteerden. Helaas hebben ze de fout gemaakt om 1 dag te laat het contract af te melden waardoor KPN volledig in haar recht stond om een afkoopsom van 300 euro te berekenen. Belgarant wimpelde onze zorgen af maar wilde niet schriftelijk bevestigen dat zij, omdat het hun fout was, het bedrag zouden vergoeden. Gelukkig kon ik terug naar KPN en werd de boete gecrediteerd. Eind goed al goed zou je zeggen, maar helaas krijg ik 4 maanden na beeindiging van mijn contract met Belgarant nog steeds rekeningen voor het abonnementsgeld en herinneringen voor het abonnementsgeld. En ik kan bellen wat ik wil, ze beloven altijd om het nu echt te regelen maar ik vermoed dat ik die rekeningen tot n de eeuwigheid zal blijven ontvangen.

Hoi Beejee ,

Zou je mij een klant- of factuurnummer willen toesturen? Ik zal ervoor zorgen dat u geen facturen meer van ons ontvangt.

Met vriendelijke groet,

Team Belgarant

Guest Herman

Belgarant kaapt gewoon je lijn weg bij een andere provider en beweerd vervolgens dat je een overeenkomst hebt met hen. Betaal je je facturen niet...... sluiten ze je gewoon af voor het

uitgaande telefoonverkeer waardoor je gedwongen wordt wel te betalen. Trap er niet in!!

Guest marie de vos

wij worden onophoudelijk gebeld door Belgarant als zijnde KPN. Doordat wij op een oudere lijn zitten krijgen wij extra kortingen. Nadat een bandje werd gestart en al mijn gegevens zouden worden opgenomen heb ik de hoorn erop gegooid omdat ik het niet vertrouwde. Vanaf die tijd wordt mijn bedrijf suf gebeld door belgarant. blij dat ik even gegoogled heb.

Guest Samantha

Wij hebben ons ook laten overhalen door Belgarant.

Inderdaad ook met de belofte dat alleen de facturatie overgenomen zou worden, dat verder alles hetzelfde zou blijven, alleen betaal je bij Belgarant minder voor de diensten.

Zij hebben ons inderdaad "Nieuwe, Betere, blablabla" toestellen gratis aangeboden. Gisteren is er een monteur langs geweest van weer een ander bedrijf, Belcentrale, om de telefoons te komen installeren. Toen wij vroegen waarom werd er inderdaad gezegd dat dit gratis aangeboden werd aan ons omdat zij blij zijn met ons als klant. Mochten wij met de toestellen niet tevreden zijn dan kunnen wij uiteraard de oude toestellen weer aansluiten.

Wat ons niet aan de telefoon werd verteld is dat deze "nieuwere / betere / blablabla" toestellen een Voip verbinding hebben. Je gaat met deze telefoons dus bellen via het internet. De echte "telefoonlijn" komt hiermee dus te vervallen. Nummer blijft wel hetzelfde.

De monteur vroeg aan mij of wij een internet aansluiting hadden vlak bij de telefoon vroeg ik waarom dit nodig was. Het ging tenslotte om een TELEFOON lijn. "Nee want deze toestellen gaan over jullie internetlijn. Ik heb gelukkig wel wat verstand van telefonie en toen dit verteld werd gingen er bij ons wat alarmbellen rinkelen.... & bovendien waar wij zitten hebben wij een slechte internet verbinding dus hebben wij de telefoons niet aangenomen en terug gestuurd met de monteur.

Wanneer ik tegen de monteur vertelde dat er niet aan de telefoon was verteld dat deze telefoons over het internet gaan, ging hij rustig een mailtje lezen wat toevallig afgedrukt was en bij mijn collega op haar bureau lag. Toevallig wel van Belcentrale over de installatie van de telefoons, maar dan nog! Dat doe je gewoon niet!!

Meneer wilde van mij wel een handtekening dat hij geweest was. Toevallig op het blaadje waar een lijstje op stond wat er geïnstalleerd zou worden. Dit heb ik geweigerd, heb de tekenbevoegde bij ons een verhaaltje erop laten schrijven dat wij er vanaf zien en zijn handtekening door dit stukje tekst heen geplaatst zodat deze niet geknipt en geplakt kon worden. Meneer is toen quasi-beledigd weggegaan, inclusief deze Voip Telefoons

In de algemene voorwaarden van deze 'Belcentrale' staat echter dat mochten de telefoons in gebruik zijn gesteld (neergezet) dat per dan een contract met Belcentrale aangegaan wordt voor een periode van 24 maanden. Dit contract wordt zonder opzegging na deze periode stilzwijgend verlengd telkens met een periode van 24 maanden (Dat mag volgens mij inderdaad niet eens meer, maar goed.)

DE TELEFOONS MOET JE DUS NIET LATEN INSTALLEREN!!!!!!!!!!!!!

Wij hebben Belgarant nu ook een mail gestuurd dat wij ons 'contract' (geen papieren voor getekend, alleen inderdaad een mondelinge toezegging van mijn collega, die overigens officieel gezien niet tekenbevoegd is) willen beëindigen. Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren....

Tip: Alle correspondentie wat via de mail gaat uitprinten en goed bijhouden. Wij hebben dan ook alles in een mapje gestopt. Mail van opzegging verzonden met een ontvangst- en leesbevestiging.

Guest Herman

Belgarant maakt je klant terwijl je hier niet om gevraagd hebt, en probeer er dan maar eens van af te komen.

iet betalen van de nota's leidt tot afsluiten door Belgarant van je uitgaande telefoonverkeer, erg lastig wanneer je een bedrijf aan huis hebt. Je wordt zo gedwongen om wel te betalen! 

Werkelijk te gek voor woorden hoe dit mogelijk is.

Begin er gewoon niet aan!!

Guest Jac van der Doelen

Criminelen!!

Ze doen zicht voor als KPN, garanderen dat er niets veranderd, dat alleen het contract verlengd wordt met een soort van korting.
Klopt niets van! Ze sluiten het meestal af met iemand die helemaal niet bevoegd is.
Ook vergeten ze wel andere providers af te melden, waardoor je 2 facturen blijft krijgen. Maar daar hebben ze schijt aan.
Als jullie zo'n goede partner zijn van KPN, waarom krijg ik dan wel nog steeds een extra factuur van KPN???
Zodra er iemand belt over een telefoonaanbieding gooi a.u.b. gelijk de telefoon erop mensen!!!
Niks geen beleefdheid, dat doen zij ook niet, zodra ze je iets aangesmeerd hebben.

Wanneer je ze belt zijn nemen ze niet eens de telefoon op. Op je mails reageren ze ook niet. Maar facturen sturen kunnen ze wel.

Nu hebben ze gisteren ook nog eens onze telefoonlijn afgesloten. Zonder ooit maar 1x nog iemand gesproken te hebben na het eerste telefoontje. Wanneer je dan KPN gaat bellen, kunnen ze niets doen, omdat er een blokkade op zit.

Ik vind het echt heel slecht geregeld hier in Nederland, dat een willekeurig persoon/bedrijf zonder toestemming,

zomaar elke telefoonlijn over kan nemen kan blokkeren en je er niks tegen kan doen.

Als heel deze ellende achter de rug is, kunnen ze weer precies hetzelfde doen, wanneer ze willen.
Ik kan klachten indienen en rechtszaken beginnen, maar dat gaat allemaal zo lang duren. Ik wil gewoon normaal kunnen bellen.