Guest simone Posted August 27, 2016 Report Share Posted August 27, 2016 Wegens aanhoudende klachten m.b.t. Hollands Nieuwe, ben ik overgestapt op KPN.Dit moest de oplossing zijn voor diegenen die zich ophouden in het 'buitengebied'. Overigens is dit een aanduiding die voor de gehele provincie Drenthe blijkbaar opgaat. Maar ja, ik verliet mij op een oer-Hollandse provider en ik nam aan dat het dan wel goed zou zitten met het bereik van de mobiele telefonie. De overstap beviel de eerste maanden erg goed.Ik kon bellen, gebeld worden en ik hoefde niet meer tientallen meters te lopen om de TAN-code's van ING bij het betalen, binnen te krijgen. Maar sedert ruim een maand ben ik verstoken van een goed belverkeer. Geen ontvangst, niet kunnen bellen en niet gebeld kunnen worden. En ik moet weer einden lopen om de TAN=code's binnen te krijgen. De oplossing is dan om ( drie maal per dag) het toestel ( Samsung Galaxy A5 2016) uit te zetten, vervolgens weer in te schakelen en via de instellingen weer op zoek te gaan naar het KPN-netwerk. Dit werkt zeker niet altijd. Regelmatig komt het voor dat ik deze procedure tot drie maal toe moet herhalen. Al 'hengelend' in mijn tuin naar de beste ontvangst. Nu schijn ik te wonen in een gebied met 'witte plekken'..... raar, het is hier nogal groen. Natuurlijk is dit laatste schertsende-wijze bedoeld. Het zou nog niet zo erg zijn als ik niet om een andere reden afhankelijk zou zijn van een mobiele telefoon. Ik ben namelijk ernstig ziek. Ik moet met de hulpdiensten kunnen bellen. Dus de ambulance, het ziekenhuis en de spoedarts moet ik kunnen bereiken. Een vaste telefoon is dan ook geen oplossing. T-mobile schijnt een beter dekking te hebben. Heeft iemand hier ervaring mee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.