Jump to content

Vraag, hoe nummer inkomend gesprek terug vinden

Guest mmous
 Share

Recommended Posts

Hallo even een vraag en ik hoop dat iemand kan helpen.

Gisterenavond ben ik gebeld door iemand. Ik was in een drukke omgeving waardoor ik de naam niet heb verstaan. Ik zag dat mijn telefoon bijna leeg was en vertelde de beste man dat de verbinding zo kon wegvallen, maar ik hem terug zou bellen als mijn telefoon was opgeladen. Het nummer had ik want stond in het scherm (vast nummer).

De telefoon viel dus ook uit. Ik heb een iphone 5s. ALle inkomende en uitgaande gesprekken kun je bij de bel-geschiedenis bekijken, maar toen ik mijn telefoon opgeladen had bleek dit nummer niet terug te vinden. Omdat het gesprek niet afgesloten is op de normale manier (heeft hij het niet geregistreerd.

Het was een belangrijk telefoontje en ik heb de beste man belooft terug te bellen, maar heb nu dus geen nummer. Vandaag via de chat contact gehad met het Apple service center en die zeiden dat ze mij niet konden helpen en ik bij mijn provider moest zijn. SImpel is mijn provider en die gebeld, maar die zeiden dat ze alleen uitgaande gesprekken konden zien.

Iemand enig idee, of ik toch dit nummer kan achterhalen? Zoals gezegd is dit nummer niet geheim, het is een vast telefoonnummer en heeft in mijn beeldscherm gestaan toen ik kort die man heb gesproken voor mijn telefoon uit viel.