Jump to content

Doe geen zaken met Tele2


Guest Erwin

Recommended Posts

Ontvangst van het netwerk zeer slecht!, nieuwe simkaart opgestuurd gekregen na ruim anderhalf uur in de wacht bij klantenservice. 

Na activatie nieuwe simkaart niet meer uitgaand kunnen bellen, klantenservice bellen, weer ruim een uur in de wacht, niemand die kan vertellen wat het probleem is. Nu inmiddels 2 weken telefoon niet kunnen gebruiken. Bij klantenservice van het kastje naar de muur. Verzoek om abonnement te beëindigen kan, wel even € 900,00 betalen.
Alle gemaakte afspraken worden niet nagekomen, het is een puinhoop bij dit bedrijf. 

Mocht je afhankelijk zijn van je mobiel adviseer ik om een van de andere gerenomeerde providers in zee te gaan.

Conclusie, SPIJT ALS HAREN OP MIJN HOOFD

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 7 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...