Guest Erwin Posted October 5, 2016 Report Share Posted October 5, 2016 Ontvangst van het netwerk zeer slecht!, nieuwe simkaart opgestuurd gekregen na ruim anderhalf uur in de wacht bij klantenservice. Na activatie nieuwe simkaart niet meer uitgaand kunnen bellen, klantenservice bellen, weer ruim een uur in de wacht, niemand die kan vertellen wat het probleem is. Nu inmiddels 2 weken telefoon niet kunnen gebruiken. Bij klantenservice van het kastje naar de muur. Verzoek om abonnement te beëindigen kan, wel even € 900,00 betalen. Alle gemaakte afspraken worden niet nagekomen, het is een puinhoop bij dit bedrijf. Mocht je afhankelijk zijn van je mobiel adviseer ik om een van de andere gerenomeerde providers in zee te gaan. Conclusie, SPIJT ALS HAREN OP MIJN HOOFD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vraagje Posted November 28, 2016 Report Share Posted November 28, 2016 Bij welke postcode is de ontvangst zeer slecht? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barjiizily Posted June 29, 2017 Report Share Posted June 29, 2017 het is een puinhoop bij dit bedrijf. สล็อต Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.