Jump to content

Doe geen zaken met Tele2


Guest Erwin
 Share

Recommended Posts

Ontvangst van het netwerk zeer slecht!, nieuwe simkaart opgestuurd gekregen na ruim anderhalf uur in de wacht bij klantenservice. 

Na activatie nieuwe simkaart niet meer uitgaand kunnen bellen, klantenservice bellen, weer ruim een uur in de wacht, niemand die kan vertellen wat het probleem is. Nu inmiddels 2 weken telefoon niet kunnen gebruiken. Bij klantenservice van het kastje naar de muur. Verzoek om abonnement te beëindigen kan, wel even € 900,00 betalen.
Alle gemaakte afspraken worden niet nagekomen, het is een puinhoop bij dit bedrijf. 

Mocht je afhankelijk zijn van je mobiel adviseer ik om een van de andere gerenomeerde providers in zee te gaan.

Conclusie, SPIJT ALS HAREN OP MIJN HOOFD

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...