Guest reiziger Posted July 23, 2017 Report Share Posted July 23, 2017 Afgelopen maand was ik op vakantie in Frankrijk en daar ging iets fout met het bellen naar Nederland als ik een bedrijf [bijv.. de ANWB] belde en ik kreeg een keuzemenu waar ik een 1, 2 of 3 moest kiezen, lukte dat niet ik kreeg de melding dat ik geen keuze had ingevoerd ik heb het verscheidene malen geprobeerd, ook met een ander toestel. elfde probleem ik heb een abonnement bij hollandsnieuwe. wie heeft dit al eens meegemaakt of weet hoe op te lossen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gast Posted August 2, 2017 Report Share Posted August 2, 2017 Heeft dacht ik iets met "DTMF tonen zenden" te maken... Als dat uit staat komen de keuzeopties niet aan bij de centrale en lijkt het alsof je niets ingetoetst hebt. Waar je dat aan kan zetten verschilt per telefoon dacht ik... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nummerkiezen frankrijk Posted August 3, 2017 Report Share Posted August 3, 2017 Beste gast dat van de dtmf tonen had ik al begrepen. alleen is het dan vreemd dat mijn toestel het wel doet in Nederland, dus staat die DTMF aan denk ik dan?? toch? of ligt het aan het Franse netwerk die de DTMF tonen niet doorgeeft??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.