Guest Martje Posted August 25, 2017 Report Share Posted August 25, 2017 Helaas moesten wij vanwege autopech vanuit Belgie met de Audi hulplijn bellen. Op de Audisite staat: Ook in het buitenland kunt u het gratis nummer bellen, u hoeft alleen een '0' toe te voegen: 00800-2834 4857. Bij thuiskomst bleek dat Tele2 25 cent per minuut heeft gerekend hiervoor ,waardoor ik een rekening heb van 150 euro. We zijn op geen enkele wijze gewaarschuwd hiervoor. Heb thuis de Tele2 klantenservice gebeld en werd daar 25 minuten aan de lijn gehouden, waarna de mevrouw zei me niet te kunnen helpen. Ze snapte het ook niet. Schandalig, maar moet ik dit accepteren? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benben Posted November 20, 2019 Report Share Posted November 20, 2019 Neem contact op met consuwijzer. Kijk op www.consuwijzer.nl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts