Marcus1968 Posted June 3, 2018 Report Share Posted June 3, 2018 Hallo, Ik overweeg een nieuw (sim only-)abonnement te nemen bij een nieuwe provider. Bij het kiezen van een aantal belminuten (i.v.m. overschrijden daarvan), vraag ik me af; Bij welke providers worden mij ook kosten / belminuten in rekening gebracht? Immers; 'Gratis' bestaat niet. Overigens bel / sms ik heel beperkt. Thans staan bij in de belangstelling de providers Tele2 en Hollandsnieuwe. Maar dat ook veranderen. Alvast bedankt voor de antwoorden. ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Community Posted June 4, 2018 Report Share Posted June 4, 2018 Als u in Nederland gebeld wordt dan kost dit u niets, de beller betaalt. In de EU geldt dit ook, of mag het maximaal een cent per minuut kosten. Buiten Europa is dit anders. Dan betaalt u voor het gebeld worden, dit komt voort uit het feit dat diegene die u belt niet hoeft te weten waar u bent. En uw Nederlandse aanbieder moet de buitenlandse aanbieder betalen voor het gastgebruik van het netwerk. Daarom betaalt u vanaf de grens. Als u niet (vaak) buiten de EU reist hoeft u hier dus geen rekening mee te houden. In onze Buitenland vergelijker kunt u zien wat het kost. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts