Benben Posted November 20, 2019 Report Share Posted November 20, 2019 Je kunt de voicemail van Simyo niet handmatig instellen. Ik zie dat hij doorschakelt naar mijn eigen nummer, met nummer 0653 ervoor. De voicemail wordt al geactiveerd na 20 seconden. Simyo zegt dat dit niet anders ingesteld kan worden. Mijn oma kan zo snel de telefoon niet opnemen! Enige mogelijkheid is dat je elke keer als je mobiel aanzet de code 12339 moet bellen om de voicemail geheel uit te zetten. En 12331 om weer aan te zetten als je toestel uitzet. Erg omslachtig! Simyo zegt dat het niet anders kan maar bij andere providers kan dat wel de tijd wijzigen. Volgens mij kan dat ook bij KPN. Dat is nota bene het netwerk waar Simyo op zit! Naar mijn idee wil Simyo graag dat een gesprek zo snel mogelijk tot stand komt zodat het hun 💰 in het laatje brengt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.