Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Died

Griekenland

Recommended Posts

Guest Died

Kost je klauwen met geld, in Rhodos bellen of smsen... Iig met T-mobile prepaid. Niet doen dus!

Guest A. Zandstra

heb kpn pre-pay.in griekenland, kies je voor cosmote en verder laat je bellen vanuit nederland , kost je ook geld maar het scheelt 65% in de kosten mijn ervaring ook vanuit rhodos is dus zeer positief

Guest Amos

Vorig jaar heb ik veel plezier gehad van dat Vodafone paspoort in Griekenland. Ik heb wel gesprekken van drie kwartier gevoerd. Ga uit van een half uur: (30x0,25)+1,00=8,50. Via bijvoorbeeld T-Mobile en TIM zou dat gesprek 30x0,95=28,50 hebben gekost. Twintig euro verdiend. Dit is vooral interessant voor kletsmajoors! Als je geen Vodafone hebt laat je dit soort gesprekken wel uit je hoofd. Heb ook eens gebeld vanuit een rijdende bus in de Peloponnesus met overal bergen eromheen. Geen enkel probleem. En ik werd gebeld dus het hele gesprek was maar 1 euro. Doen!

Guest j.oord

t-mobile sms uit kos via cosmote per bericht 1 euro echt te gek voor woorden.
heb het 3 x gescheckt

Guest Marjan

Gewoon een talk talk kaart kopen bij een kiosk. Kan vanaf 5 euro en dan kun je 2 uur bellen vanaf een telefooncel. Goedkoper kan niet.

Guest Aad

De Talk Talk kost wordt nu Call+plus genoemd, kost €,5,= en €,0.50 bonus en dat voor 2 uur bellen. Kopen in de Kiosk.

Guest Jaap van Dijke

Heb pas nieuwe sim kaart gekregen omdat de oude kapot was. nummer 0xxxxxxxx141. Ben in Frankrijk en krijg geen verbinding. Ben al jaren lid van Tele2. Ik vind dir erg irritant.

Guest F van Vuuren

Heb een abonnement in Nederland. Binnenkort waarschijnlijk enige maanden tot een half jaar in Griekenland. Zou graag MB`s willen gebruiken maar het is mij niet duidelijk wat de kosten per MB zijn indien ik incidenteel internet gebruik. 50 MB voor 7 dagen vind ik in zo`n situatie erg onvoordelig. Gebruik misschien dagen geen internet. Zou bv liever per maand 50 of 100MB willen hebben of in mijn abonnement verwerkt. In deze periode moet ik mijn abonnement gewoon doorbetalen terwijl ik niets van mijn vrije bundel kan gebruiken. Er zijn toch wel meer mensen die regelmatig NIET ZAKELIJK in het buitenland verblijven.

Guest Guus Vergnes

Ben veel in Griekenland en heb nu T-mobile maar bel niet uit de bundel. Overweeg overstap naar Hollandsnieuwe, die beweert dat je dan wel eerst uit de bundel belt en heeft bovendien laag start tarief.
Internet uit de bundel is zeer onvoordelig, beter in GR een kort abonnement nemen met bv. 3GB per maand. Ik heb een sim in een Huwai-wifi en dat werkt prima.