Jump to content

Suriname

Guest T.J van Gent

Recommended Posts

• 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 8 months later...
Guest marloes

Ik wil graag weten of het diegene in suriname ook geld kost als ik hem en smsje verstuur...? Ik heb zelf een t-mobile abonnement en hij een abonnement van KPN.

Guest marloes

een sms ontvangen is gratis. Volgens mij is dat bij iedere provider zo. Bij Hi wel in ieder geval. Alleen het versturen van een sms kost geld.

• 1 year later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
Guest Sjinnie

Het beste is om een simcard van een der 3 plaatselijke providers aan te schaffen.Dit is de beste manier om buitenland bellen goedkoper te maken.Met Uniqa kost het 0,14 surinaamse centen per minuut naar Nederland bellen.Kijk maar op hun website en vergelijk! TeleG,Uniqa en Digicel.......
Succes!!!

• 2 years later...
Guest Stanga

Telesur is de goedkoopste,,,bellen van uit suriname naar nederland en ongeveer,,,dat kost je 10 eurocent per minuut.de simcard is prepaid en is verkrijgbaar in de kruidvat/trekpleister en BP pomstation en kost maar 10 euro en heb gelijk 10 euro belte goed en heb ook twee nummers,,vandaar die twee landen simkaart,,,als noemergebruikt.goeie dag.

• 4 months later...

Laat je niet bellen en bel niet met je toestel, je zal spijt krijgen van de torenhoge rekening die je krijgt van telfort.
Koop een simkrt in het land zelf.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...