Jump to content

Israël

Guest Geert

Recommended Posts

Voor het tweede jaar vanuit het buitenland niet kunnen bellen! Eerst vorig jaar vanuit Luxemburg niet, nu niet vanuit Israël. Provider in Israel: Orange IL. Geen internationale toegang ondanks gebruik 0031 of +31.
Gebeld worden en sms over en weer lukte overigens wel. Lastig: voor het eigenlijke nummer moet ofwel 012, 013 of 014 worden gedraaid, dan het internat. toegangsnummer, het landnummer, netnummer zonder 0 en het abonneenummer. Daarna krijg je steeds de mededeling dat je 0031 of +31 voorafgaand moet draaien, wat dus al gebeurd is.

• 11 months later...

Ik woon in Israel en gebruik Orange. Ik bel continue naar het buitenland: heel eenvoudig >
012-31-plaatsnummer-thuisnummer.
Nooit geen problemen gehad, met geen enkel buitenlands gesprek!
Misschien was je telefoon niet op internationaal bellen ingesteld? Zomaar een vraag!Geplaatste Afbeelding
Shalom

• 11 months later...
Guest J. de Voogd

Vanuit Israel bel je eerst 012 of 013 of 014 in plaats van 00, dan 31 dan het nummer in Nederland zonder de 0 van het kengetal, bellen vanuit een tfn cel is veel voordeliger dan via mob. tfn. Koop ter plaatse een SIM kaart voor lokaal bellen.

• 6 years later...

Ik heb in Israel met mijn mobiele telefoon een Israelisch nummer gebeld.
Dit heb ik gedaan om te controleren of je inderdaad verbinding kon maken. De ontvanger zat naast me en werd gebeld. Ik heb meteen afgebroken en de ontvanger heeft niet opgenomen.
Wordt er dan toch 1 minuut kosten (€,2.29) in rekening gebracht?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...