Guest piet en riet koster Posted October 25, 2005 Report Share Posted October 25, 2005 wie heeft er ervaring met bellen vanuit vietnam naar nederland met prepay gaarne uw reaktie ik vertrek a.s donderdag met dank riet koster Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marleen Posted November 5, 2005 Report Share Posted November 5, 2005 wij bezochten vorig jaar Vietnam en kochten ter plaatse een telefoonkaart,we maakten geen gebruik van onze mobiel maar lieten hem wel aanstaan i.v.m. bereikbaarheid voor de thuisblijvers. In jan. a.s. gaan we terug naar Vietnam omdat we er zo`n geweldige reis maakten..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muller Posted January 7, 2007 Report Share Posted January 7, 2007 ik ga binnenkort naar vietnam kan iemand mij vertellen wat het beste is om tebellen en het goedkoopste? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jatz00 Posted June 6, 2008 Report Share Posted June 6, 2008 Tele 2 is zeer goedkoop met zijn beltarieven vanuit Vietnam. €, 1,15 in de piek- en €, 0,80 in de daluren. €, 0,15 per SMS. Goedkoper dan bellen in Europa! Zie Tele2 mobiel tarieven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest N.B.de Waal Posted June 7, 2008 Report Share Posted June 7, 2008 Heb T.mobile maar heb helemaal geen ontvangst in Vietnam zowel in Saigon als Hanoi.Mvg,N.de Waal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest christiaan Posted September 3, 2010 Report Share Posted September 3, 2010 Is er mobiel bereik in sapa, vietnam? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stasse Posted March 19, 2013 Report Share Posted March 19, 2013 Klopt er waren meerdere reisgenoten die niet kunnen bellen met HOllANDSNIEUWE. Bij navraag kreeg ik een aantal instelling voor mijn telefoon die niet in het toestel te vinden waren. Dus geen mobielbellen in vietnam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.