Jump to content
Sign in to follow this  
Guest mario

Thailand

Recommended Posts

Guest mario

vodafone verzendt wel sms berichten naar ais en tac, maar ontvangt geen smsberichten van deze twee locale providers. onhandig!

Guest Wilma van den Bosch

Ik had afgelopen maand in Thailand een andere ervaring.
Ik kon met mijn prepaid mobiel wel sms-en zenden en ontvangen maar kon zelf niet bellen naar Nederland, hetgeen tot nu toe altijd wel mogelijk was.

Guest Peter

Iedereen heeft `t altijd over belen met het thuisfront, maar hoe zit dat nu als ik met m`n Vodafone-prepaid GSM in Thailand met een Thai bel?

Guest Simon

Ten aanzien van in een land zelf bellen is het eigenlijk overal het voordeligst om een sim kaart van een lokale aanbieder aan te schaffen. Doe hem in je telefoon en informeer het thuis front wat ze kunnen bellen of SMSen indien nodig!

Guest Peter

17/01/07 Kom net uit Thailand en belde met een prepaid kaartje van D-Tac type Happy, (staatbedrijf en voordeligste) verder kreeg ik van een Thai nog een 0800 nummer waarmee in naar NL kon bellen voor 8 Thai bath per minuut. 47 TB = 1 euro.

Kaartjes zijn er te koop bij veel telefoonwinkeltjes en supermarkten bijv. bij de 7/11.
Kosten van de kaartjes zijn 100, 200, 300 of 500 bath.

Voor de goede orde Telfort rekende voor 1 minuut 2,25 euro!!!!!

Guest David

Peter kan jij mij dat 0800 nr om goedkoop naar N.L. te bellen ook geven ik ga n.l ook naar Thailand.

Alvast bedankt

Guest Vermande

Ondanks andere informatie is het onmogelijk om rond Bangkok en zuidelijker pre-paid met t-mobile te bellen naar Nederland. Ook de sms-en worden niet verstuurd. Rond Chiang Mai, in het noorden, is dit wel mogelijk. t-mobile geeft deze informatie niet en raadt zelfs aan extra op te waarderen. Kijk uit!

Guest rob

Kom net terug uit Thailand, kon via Dtac sms`n en bellen (provider in nederland is Vodafone Prepaid) maar ik kon NIET mobiel opwaarderen met 1200 of *100*1200# ik werd wel terug gebeld maar de verbinding werd meteen weer verbroken. Dus zorg voor voldoende beltegoed, of laat familie hier in nederland een tegoed kopen en code sms`n

Guest Fred Timmerman

Peter of David kan een van jullie mij ook dat 0800 nummer mailen om goedkoop naar Nederland te bellen.Ik ga namelijk in augustus voor 20 dagen naar Thailand en dan lijkt het mij wel handig.Al vast bedankt.
FRED.

Guest Ina

Hoi,
Kan iemand ook mij het 0800 nummer mailen ,want wij gaan 25 juli al weg naar Thailand.Alvast bedankt Ina.

Guest Ilse

Ik vertrek volgende week naar Thailand. En uiteraar zou ik het ook prettig vinden om dat 0800 nummer te ontvangen. Kan iemand dat mij mailen?? Bel je dan met je mobiele toestel of vanuit een telefooncel??

Guest Maranda

Hoi allemaal

Ik lees over een 0800-nr waarmee je goedkoop van Thailand naar Nederland kunt bellen... Ik ga over 2 wkn naar Thailand... Wil iemand mij dat nummer sturen? mlo007@hotmail.com
Tnx alvast! Iedereen fijne vakantie (die nog gaat!)
Groetjes Maranda

Guest Gemke

Hallo allemaal,
zou iemand misschien ook dat 0800 nummer aan mij willen doormailen. Ik vertrek morgen, dus waarschijnlijk lees ik het pas als ik in Thailand ben.
Alvast bedankt

Guest ronald&pea

ik ga ook richting thailand en ga er rond reizen vamn af zondag heeft iemand voor mij dat 0800 nummer zo dat we ook voordelig naar nederland kunnen bellen

alvast bedant ronald&pea

Guest Georgie

Enige wat ik wil weten is of je triple of cuatro band nodig hebt...

Guest Michel

Heeft iemand voor mij het 0800 nummer. Ik lees dat je hiermee goedkoop naar Nederland kunt belen vanuit Thailand. Alvast bedankt

Guest Roegsana

Heeft iemand voor mij het 0800 nummer. Ik lees dat je hiermee goedkoop naar Nederland kunt belen vanuit Thailand. Alvast bedankt
Roegsana

Guest Richard

Thailand heb Vodafone goed bereik maar verbinding maken naar Nederland is onregelmatige met Vodafone Prepaid

SMS kan je gewoon ontvangen maar niet versturen

Guest Wiesje

Het voordeligst is: Koop een Thaise simcard voor nog geen 10 euro incl beltegoed en bel naar Nederland met 00931etc, het goedkoopste. In Thailand moet je ALTIJD na 00 een extra nr invoeren van 1 t/m 9 Hoe hoger het nr hoe lager de kosten!Vanuit Nederland kun je heel goedkoop gebeld worden voor 2 ct per minuut via: zie www.hallobuitenland.nl

Guest Jan

Heeft iemand voor mij het 0800 nummer. Ik lees dat je hiermee goedkoop naar Nederland kunt belen vanuit Thailand, we vertrekken 4 juli . Alvast bedankt

Guest franky

Tijdens vakantie in Thailand bleek het niet mogelijk om daar op te waarderen. Heel moeilijk via internet klachtenformulier ingevuld om dit aan de Hema kenbaar te maken. Als antwoord kreeg ik het advies een 0900 nummer van Hema mobiel te bellen. Een waardeloos advies, want hoe kun je met een mobiel die opgewaardeerd moet worden, dus waar nog €, 0,73 aan beltegoed op staat, vanuit Thailand een 0900 nummer bellen ?
Via weer klachtenformulier gevraagd of de klantensevice van de Hema dit niet voor mij kon doen. Als antwoord wederom dat ik een 0900 nummer moest bellen.

Hele slechte service en voor iedereen KIJK UIT MET HEMA MOBIEL KAN NIET IN ALLE LANDEN WORDEN OPGEWAARDEERD ! Het is heel vervelend dat je dat niet van te voren weet, want dan kun je daar rekening mee houden. Merk je dit in het buitenland dan is het te laat en Hema doet daar niets aan en slaapt gewoon door, kortom, hele slechte service

Guest seth

Beste mensen ik lees dat veel mensen naar thailand gaan waaronder ikzelf ook doe!!
mijn advies koop thai belkaart vraag incl internet 300bath dan krijg je 3000belminuten Bij 12call en ik bel Gratis met Skype of www.fring.com naar huis wel met een beetje modern mobieltje nodig

Fijne vakantie

Guest Hennij

Ik ga in maart 2010 naar Thailand
Kan mij iemand een 0800 nummer mailen
dank u