Jump to content
Sign in to follow this  
Guest mario

Thailand

Recommended Posts

Guest P. Maartense

Koop in Thailand een sim-only card. Start ca 99 Baht, opwaardeerbaar met 200 Baht.
Stukken goedkoper dan roaming tarieven. Opwaarderen in alle 7-eleven supermarkten.
Je toestel moet wel simlockvrij zijn......
Prettige vakantie(s)

Guest Marline

Hoi allemaal,
hoe gaat het bellen met zon 0800 nummer in zn werk? Zou ik dat nummer ook mogen? /images/smile.gif
Groetjes Marline

Guest sofie

Kan iemand mij het 0800 nummer mailen? ik lees hier dat het goedkoper is om naar nl te bellen vanuit thailand.
Alvast bedankt

Guest saskia

Hallo. Ik zie in het overzicht niks over www.buitenland-mobiel.nl Ben net terug uit Thailand en heb gebruik gemaakt van buitenland mobiel. me bereikbaarheid koste me maar 10 cent per minuut. Dit zijn hele andere bedragen dan hierboven aangegeven......

Guest Rosana

Ik zie goede Tips! Geen hoge kosten?? Koop dan gewoon een thaise 12call simkaart in een 7eleven-shop en je belt voor 4 baht per minuut naar je dierbaren en voor 10 baht stuur je een smsje... Ben je handig met mobieltjes en de huidige technologie koop er dan ook internet bij (heb je wel een goed telefoontje voor nodig) en je kunt ook via Skype vanaf je mobiel bellen. Degene die in je lijst staat kun je dan GRATIS bellen. Je betaald alleen je internet.
Succes!

Guest Meike

Ook ik ga naar Thailand. Heb een smartphone, zal ik die dan simlock vrij laten maken en dan een simkaart daar kopen? Met internet? Kan je daarmee dan ook goedkoop naar huis bellen? En betaal je dan per MB aan internet of heb je net als in NL onbeperkt? Please, who can help me!

Guest Paul

Wordt deze site nog up to date gehouden ?
Als ik op de gezochte roaming providers klik
krijg je alleen maar een foutmelding.

Guest paulus

Met een sim only 200 van Telfort betaald in Thailand (Bangkok/Pataya): sms € 0.55 per sms
Bellen naar Nederland € 1.85 per hele minuut
Gebeld worden in Thailand € 1.89 per hele minuut.