Jump to content

overbelast netwerk ?

Guest mizzXtra

Recommended Posts

Guest mizzXtra

ik krijg bijna nooit meer netwerkverbinding

vooral niet tussen 16.00 en 23.00

of netwerkverbinding weg zodra ik ga bellen

en ik wordt ook steeds vaker afgebroken

is mijn debieltje soms te oud (siemens s6) ?

of is het netwerk overbelast (libertel izi) ?

of vogelpoep op een zendmast (rotterdam) ?

of krijgen abonnementen voorrang ?

• 2 weeks later...
  • 4 years later...
Guest tobias

heeft iemand enig idee hoe ik mijn computer als handsfreeset kan gebruiken voor mijn nokia 6600? ik hoop dat dit via bluetooth + software kan, maar ik heb geen idee
groet tobias

Guest Edwardvb

Hoi,

ik kreeg zojuist een brief van Orange dat per 1 februari de tarieven voor Orange Smart (5 euro) wijzigen. Zo`n lekkere juichbrief waarin vol trots wordt gemeld dat sms-en goedkoper is geworden (van 12 ct naar 9 ct). Maar waarom heb ik die Orange Smart? om naar het buitenland te smsen... en wat staat er sneaky onderaan het tabelletje gemeld, zonder toelichting of wat dan ook: smsen naar het buitenland wordt 35ct... dat is dus 3 keer (!!!) zo duur als dat het was voor 1 februari.... wat een belachelijke klerezooi...

zijn er nog providers waar ik naar kan overstappen die wel normale tarieven voor sms-en naar het buitenland hebben?

Grrrrrrr...

en Gr(oeten),

Edward

Wie kan mij vertellen wat de providers voor kosten in rekening brengen voor het bellen naar een 0900-nummer (naast de genoemde gesprekskosten).
Ik had tot voor kort een Orange Free 20. De klantenservice vertelde mij dat bellen naar een 0900-nummer dat 10 cent per minuut aan gesprekskosten kost, een toeslag wordt berekend van EUR 1,30 per minuut.
Maar hoe zit dat bij andere providers?

Guest Neeltje

Hallo, ik loop de laatste tijd tegen een hoge telefoonrekening aan doordat ik af en toe buiten mijn bundel bel. Schrik me rot van die rekeningen!

Ik ben niet echt thuis in het aanbod van de vele abo`s dus heeft iemand misschien een tip voor me? Gr

Guest Guisthinio

Hallo mensen,

Wil de Ipaq6515 bestellen via www.2call.nl. Vroeg me af of iemand ervaring heeft met de smartphone en de website.

Hoor het graag!

Guisthinio

Ik heb via bellen.com bij gsmgekte een abonnement genomen op Telfort. Cashback van 138 zat daarin. Heb het na drie maanden nog niet gekregen. Op email reageert men niet, bellen = 50 cent per minuut.
Zijn er meer negatieve ervaringen? Zo ja, waarom blijft Bellen.com dan toch zaken doen met dit bedrijf?
Wat kan ik doen om mijn geld te krijgen?

Hartelijk dank alvast voor een reactie.

Woon in Drenthe en ben op zoek naar goedkoper abo. Reacties van geen bereik schrikken me af. Bel nu met KPN. Wie heeft ervaring met Orange, Telfort, T-mobile etc in de streek Meppel - Hoogeveen - Assen?

Woon in Drenthe en ben op zoek naar goedkoper abo. Reacties van geen bereik schrikken me af. Bel nu met KPN. Wie heeft ervaring met Orange, Telfort, T-mobile etc in de streek Meppel - Hoogeveen - Assen?

Guest eej~djee

reaktie op petra

ik heb wel een goede ervaring met Vodafone en T-Mobile
Orange en Telfort zijn echter wat minder daar in de bossen

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...