Guest martijn Posted January 3, 2002 Report Share Posted January 3, 2002 op tv komen er reclame spotjes om grappen naar je mobiele telefoon te laten sturen elke dag alleen er staat niet bij dat het je ook elke dag een gulden kost. Verder staat nergens hoe je het weer uitschakelt dit is zeer irritant en vals weet iemand hoe je de dienst weer stop zet? Het is geen dienst van KPN want die kent hem niet je ziet nou steeds vaker van die reklames maar staat niet bij hoe je hem stopt. Ik vraag dit niet voor mezelf maar voor een klant die ik in de winkel heb gehad (werk voor primafoon) en ik vind het zonde en onjuist maar het is geen dienst van ons HELP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wim Koning Posted April 16, 2002 Report Share Posted April 16, 2002 Klopt! Dit is een interessante verkoop techniek.99% van de keren kan dit stop gezet worden, door een smsje te sturen naar het opgegeven nummer,met het woord STOP.Als het bijv. een grappen smsservice is, ishet vaakMOP STOPals sms text. en dan komt het meestal wel goed.Mocht dit werken, plaats s.v.p. op de site hoe u het heeft gedaan, zodat anderen er ook vanaf komen. euuh misschien wel een idee als aparte Forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chris Posted July 25, 2002 Report Share Posted July 25, 2002 Stink er niet in, deze "grappen" worden niet gemaakt voor de "fun", hier moet geld op verdiend worden, iedereen met een beetje verstand, weet dit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Merel Posted August 6, 2002 Report Share Posted August 6, 2002 De methode die hierboven vermeld staat werkt niet volledig. Hij geldt namelijk maar voor een paar diensten. Het probleem is dat alle diensten andere methodes hiervoor hebben. Je hebt het woord stop,off,nee,halt en vipp off. Ook moet je vaak het woord dat je intoetste om het aan te melden gebruiken om het te stoppen. Vreemd dat die persoon die bij kpn werkt daar niet achter kan komen. Zelf heb ik een Dutchtone abb. Ik heb me ook aangemeld en had diezelfde problemen. De klantenservice is zelf gaan bellen over deze nummers en wisten het uiteindelijk uit te schakelen. Zo ben ik er dus ook achter gekomen dat het nummer dat meegezonden wordt niet altijd het nummer is waarna je moet sms-en om het te beindigen. Vaak hebben zulke organisaties meerdere nummers en is er 1 om alles stop te zetten. Mijn sms-jes kwamen allemaal van golden byte en ik betaalde €0.79 per ontvangen sms. Ik ben Dutchtone echt dankbaar voor het helpen uitzetten. Je wil niet weten hoe hoog mijn telefoonrekeningen waren! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.