Jump to content

Goedkoop prepaid bellen en goedkoper als abonnement?

Guest Roland

Recommended Posts

Hallo lezers,

Ik wou eventjes laten weten dat de tarieven van Q duurder zijn dan van pak en bel, deze kosten 22 cent per minuut en van Q 25 cent per minuut als ik goedkoop uit wil zijn moet ik 2 simkaarten kopen om vanaf 19 uur en in het weekend 3 cent per minuut goedkoper te kunnen bellen en dan nog een simkaart en die op vast tarief zetten om vervolgens goedkoop te kunnen bellen voor 44 cent per minuut! Zo ben ik volgens mij goedkoper uit als een abonnement (-: wel ingewikkeld met al die nummers maar daarvoor heb ik 0871900453 voor als je daar heen belt gaat ie wel af op 10 nummers (-: lekker handig. En 3 toestellen hebben maar in verschillende kleuren kopen anders raak in nog in de war!

Bovenstaand was een tussen weg kan nog goedkoper namelijk:

>>> Wil je goedkoop bellen zonder abonnement en nog goedkoper uit zijn als een abonnement?! Neem dan verschillende prepaid personals (Dutchtone) en stel die zo in dat je gehele dag voor een kwartje kunt bellen. << Ben je dan niet goedkoper uit als een abonnement volgens mij wel! De Q prepaid heb ik opgenomen omdat je daarmee smst voor 25 cent per bericht en bij D* niet. En je moet meerdere toestellen hebben maar je kan ook meerdere simkaarten kopen, en dan wisslen! Er zijn ook soor pluggen te koop waar je 2 sim kaarten in in GSM kunt doen.

Gelukkige dagen in 2002!

groetnis,

Roland.

www.roland-dr88.cu2.nl Hoop doet leven, en je wordt ouder om jonger te worden! www.stilletijd.nl www.oneway.nl

Geachter lezers,

Mijn verhaal steek niet helemaal goed in elkaar qua zins opbouw, ik ben nodig aan slaap toe mocht je nog vragen hebben n.a.v. dit stukje hetgeen wat ik geschreven heb dan kan dat altijd mijn e-mail adres is

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....................................(-%

Ik ben Ben hoe heet ben jij? (37,5 graden)

• 2 weeks later...

Van dit verhaal snap ik in elk geval niets en ik zoek een goedkope oplossing... niet alleen voor mezelf maar ook voor anderen. Kun je schrijven wat je bedoelt?

Groetjes

Eng

Hallo Eng,

Als je weet welke gedeelten je gaat bellen van de dag (`s avonds of overdag)

Met Duchtone personal prepaid kun je zelf instellen waar je zelf graag je daluren wilt bellen in daluren bel je goedkoper.

Daluren:

8-14 uur (10 ECPM naar vast, naar mobiel is echter duurder)

14-20 uur < Q prepaid van Telfort gaat vanaf 16 uur in t/m 24.00 uur)

20-8 uur

En natuurlijk het gehele weekend.

Mocht je in meerdere uren van de dag veel bellen dan kun je kiezen voor 2 simkaarten (dus wisselen! of 2 gsm`ms nemen) en dan bijvoorbeeld de Duchtone prepaid instellen op 8-14 uur en een Q prepaid van Telfort nemen om vervolgens goedkoop te bellen na 16 uur `s middags)

Je hebt dan wel 2 nummers dat is onhandig maar via www.fixs.nl kun je 1 nummer aanvragen waarna beide nummers gaan rinkelen zodat de mensen die je willen gaan bellen geen 2 nummers hoeven te onthouden let wel voicemail moet wel uit zijn geschakeld! Voicemail kun je nemen bij Fixs. Het nadeel is dat bellen naar 0871 nummers zo een 45 euro cent per minuut kost (99 cpm)

Hoop dat het zo duidelijk is anders hoor ik het wel

groetnis

Roland

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...