Jump to content

Kluts kwijt

Guest Jannelies Smit

Recommended Posts

Guest Jannelies Smit

Beste lezers,

Na mij door enige tientallen schermen geworstelt te hebben, heb ik nog geen duidelijk antwoord op mijn probleem gevonden. Wie kan me helpen? Ik zal overigens niet de enige zijn met dit probleem.

Ik heb een mobieltje dat ik ongeveer 1 keer per week een paar minuten gebruik om mijn man te melden hoe laat ik thuis zal zijn na een vergadering. Verder heb ik het ding eigenlijk alleen voor noodgevallen bij me. Ik weet niet eens het nummer uit m`n hoofd! Ik had altijd Hi prepaid kaarten. Nu zou ik zo graag van iemand willen horen, die dat al uitgezocht heeft, wat voor zo iemand als ik nu de goedkoopste prepaid-kaarten zijn? Naar een nieuwe provider vind ik geen probleem, zelfs niet als dat inhoudt dat ik een ander nummer krijg.

Ik ben benieuwd! Reacties worden zeer op prijs gesteld.

Als je gemiddeld 1 minuut per dag belt ben je al goedkoper uit met een abonnement. Stuur me een mailtje op mrtelecom@mail.com en ik stuur je een lijst waaruit het je wel duidelijk wordt. Wel ff vermelden `lijst mobiele tarieven` anders raak IK de kluts kwijt

Hallo,

Het laatste advies om een abonnement te nemen is niet juist! Als je alleen in de daluren belt (weekend en na 19 uur `s avonds t/m 8 uur met Q prepaid al na 16 uur) is zelfs een prepaid goedkoper dan abonnement. Met Duchtone Personal prepaid kun je je eigen daluren uitzoeken zelfs.

Groetnis

Roland

Guest Jannelies

Beste heren die de moeite namen om op mijn vraag te reageren: hartelijk dank! Inmiddels heb ik een Telfort Q prepaid kaart. Dat lijkt mij voor mij de handigste oplossing. Het werkt alleen niet... En zelfs mijn al jaren zeer mobiele bellende echtgenoot krijgt het niet aan de praat. Terug naar de winkel dus maar!

Hallo,

Heb je met toetstel gekocht of alleen de sim kaart? Want dan kun je te maken krijgen met een SIMLOCK als je een toestel koopt van Libertel kun je er niet zomaar Ben of Duchtone er ingaan doen omdat Libertel het toestel voor 250 gulden heeft verkocht maar in wezen kost dat zelfde toestel wel 1000 gulden ze hopen dat je er mee gaat bellen maar als je dan met een andere provider er van door gaat verdient Libertel er niets aan en lijden ze verlies!

groetnis

Roland

Het kan ook zo zijn dat je geen g.s.m. hebt die niet geschikt is voor de 1880MHz frequentie dan kan hij Telfort niet vinden ik weet niet wat je te voorschijn krijgt als je toestel aanzet? (als dat al wil?!)

groet

Roland

• 2 weeks later...

Tele 2 is niet het goedkoopste

Je belt om 16.30 uur (q prepaid) bij tele 2 niet voor een kwartje per minuut. of met Duchtone personal prepaid om 10 uur `s morgens voor een kwartje.

Dus wat je zei dat Tele 2 het goedkoopst is niet juist!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...