Guest Mark Posted March 18, 2002 Report Share Posted March 18, 2002 Ik heb een Telfort Clarity contract dat is verlopen en automatisch verlengd. (Onbepaalde tijd toch?) Nu wil ik graag een nieuw toestel, maar het abbo behouden. Bij een nieuw contract krijg je kortingen op toestellen. Is het mogelijk om deze korting ook op een andere manier te krijgen, zodat het in mijn straatje past? Graag tips/advies. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mariska Posted March 28, 2002 Report Share Posted March 28, 2002 Ik had hetzelfde probleem met Ben dacht ik. Maar je kan tegenwoordig je contract verlengen met een nieuw toestel (met korting) erbij. Enige voorwaarde was wel dat je in de laatste 3 maanden voordat je contract afloopt het nieuwe contract moet regelen. Als je contract stilzwijgend verlengd wordt is dat voor meestal een jaar maar dat moet je navragen bij telfort. Je moet je einddatum van je contract weten. Als je je contract verlengd behoud je gewoon je eigen sim en je eigen telefoonnummer. Je kan bij www.telecom.nu kijken maar voor telfort is contract verlenging momenteel in onderhoud dus je kan ze misschien even mailen om te vragen wanneer dat wel werkt of dat ze je misschien al kunnen helpen. Ik hoop dat dit voldoende antwoord is. mvg Mariska Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tommie Posted April 17, 2002 Report Share Posted April 17, 2002 Misschien een beetje late reactie, maar toch...Je kunt gewoon een nieuw Telfort abonnement nemen met een toestel erbij. Nadat je alles in huis hebt, het zgn. SIM SWAP-formulier invullen en opsturen. De oude SIM-kaart wordt dan geblokkeerd en je oude nummer gaat dan naar de nieuwe SIM-kaart. Het oude abonnement wordt dan automatisch afgesloten.Overigens heb je bij Telfort een contract voor een jaar. Is dat afgelopen, dan kun je je abo opzeggen met een opzegtermijn van 7 dagen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.