Guest marcel Posted May 13, 2002 Report Share Posted May 13, 2002 Kan iemand mij helpen met het volgende probleem:ik passeer dagelijks gemiddeld 3 keer de nederlands-belgische grens, en wil een gsm aanschaffen (liefst nokia),daar ik slechts sporadisch gebruik zal maken van deze telefoon ben ik niet van plan een abonnement te nemen.Moet ik dan een simlock-vrije telefoon nemen en drie keer per dag een andere (nederlands/belgische)kaart in steken? of zijn er ook kaarten waarmee je in elk buitenland probleemloos regen redelijk tarief kan bellen?Het maakt mij verder niet uit of het een Nederlands of Belgisch toestel wordt, maar liefst zo voordelig mogelijk.Alle tips welkom, bij voorbaat dank, Marcelsmile.gif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Roland Posted May 14, 2002 Report Share Posted May 14, 2002 Hoi,Je zou een handigheidje kunnen kopen: waar 2 simkaarten in kunnen en als je uit en aan zet van sim verwisseld. Of koop 2 gsm`ms want dat wordt wel een geknoei met hele tijd sim kaart er uit halen dat hou je toch niet vol! Waar je zo een handigheidje kunt kopen weet ik niet misschien bij Conrad? Het is idd voordelig om in Belgie te bellen met een prepaid van Belgie weet niet hoeveel je per jaar moet opwaarderen of misschien per maand? Je zei dat je weinig gebruik van gaat maken dan kun je denk ik beter 1 simkaart kopen.Groet Roland Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rob groeneweg Posted May 14, 2002 Report Share Posted May 14, 2002 met alle nederlandse prepaid kaarten kun je in het buitenland bellen of gebeld worden.het is dus zaak om te kijken welke prepaid aanbieder de scherpste tarieven biedt.tele 2 heeft de mogelijkheid om prepaid in nederland te bellen. wat je in het buitenland verbeld gaat niet van je beltegoed af, maar wordt achteraf via hun factuur in rekening gebracht. je moet dan echter wel je aangemeld hebben bij tele 2 met je vaste telefoonnummer en automatische incasso accepteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jeanet Posted May 14, 2002 Report Share Posted May 14, 2002 Een uitgebreide tariefvergelijking voor mobiel bellen naar en vanuit Belgiƫ kun je ook vinden op de andere Bencom site: Vakantiebellen.com. Hier vind je ook andere nuttige informatie, waar je je voordeel mee kunt doen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cliff Posted May 22, 2002 Report Share Posted May 22, 2002 Beste MarcelFf een vergelijking Het goedkoopste opwaardeer bedrag in NL de 10 Euro kaart van Ben 1 nadeel je kan hem niet direct in Belgie gebruiken je moet je daarvoor aanmelden en de kosten die je in B maakt komen op een rekening en dan het natuurlijk de vraag heeft Ben dekking waar je zit en koop je een pakket van Ben met bijvoorbeeld een Nokia 3310 is hij gesimlockt kan dus geen andere kaart in. Kijk je naar B dan is het goedkoopste bedrag 7 Euro om op te waarderen dit is de kaart van Base of terwijl het oude Kpn Orange je kan hem in NL gebruiken zonder aan te melden en het voorkeursnet werk in NL is Kpn goede dekking dus nog een voordeel als je een pack koopt is ook het toestel simlock vrij want dat mag niet in B! Nadeel je kaart is maar 2 maanden geldig En de dekking van Base is ook niet altijd overal even goed in Belgie. Voor meer info kijk op www.ben.nl en www.base.be de klantenservicenummers vanuit beide landen voor Ben 0800-7111 en voor Base in Belgie 0486191999 Veel succes met uitzoeken en mocht je nog wat willen weten je hebt mijn emailadersGroeten van een Nederlander die 7 maanden in B heeft gewoont Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.