Jump to content

met je mobiel geld overmaken

Guest Robin de Bock

Recommended Posts

Guest Robin de Bock

Dag allemaal,

ik wilde jullie allen even op de hoogte stellen van nieuwe gebeurtenissen in telecom-land. Er komt vanaf 1 juli een nieuw betaalmiddel op de markt, waarmee je met je mobiele telefoon geld kan overmaken, ongeacht bij welke bank je zit. Je hebt dan altijd een mobiele portemonnee bij je. Als je wilt weten hoe het betaalmiddel werkt, kijk dan op www.moxmo.nl. Je kan daar ook een spelletje spelen omtrent dit betaalmiddel.

Groetjes,

Robin

Guest Harry Zieren

Hoi Robin,

Ik speel dat spel "The Experience" van Moxmo al een paar weken en het is echt onwijs gaaf. Het leuke is ook dat er hele mooie prijzen te winnen zijn. Ik heb zelf al een GSM gewonnen. Zeker die nieuwe stad Antartica, die 2 dagen online staat, is supercool. Ik ben zeer benieuwd naar de laatste stad ISS.

Jij ook veel plezier met spelen.

Groeten,

Harry

Robin,

Ik heb even op moxmo.nl gekeken en ben wel erg nieuwsgierig...lijkt mij wel wat betalen met m`n mobieltje...die heb je toch altijd op zak! Ben benieuwd wat anderen daar van vinden.

Groet,

Marc

• 2 months later...
  • 8 months later...
Guest Eelco

Moxmo is inderdaad erg leuk, ik heb er al een playstation 2 spel mee gekocht, en visite kaartjes, ik zag op de site dat je zelfs Party Tickets kunt kopen, je krijgt dan een streepjescode op je toestel die vervolgens bij de entree wordt gescand

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...