Guest Robin de Bock Posted June 27, 2002 Report Share Posted June 27, 2002 Dag allemaal,ik wilde jullie allen even op de hoogte stellen van nieuwe gebeurtenissen in telecom-land. Er komt vanaf 1 juli een nieuw betaalmiddel op de markt, waarmee je met je mobiele telefoon geld kan overmaken, ongeacht bij welke bank je zit. Je hebt dan altijd een mobiele portemonnee bij je. Als je wilt weten hoe het betaalmiddel werkt, kijk dan op www.moxmo.nl. Je kan daar ook een spelletje spelen omtrent dit betaalmiddel.Groetjes,Robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Harry Zieren Posted June 27, 2002 Report Share Posted June 27, 2002 Hoi Robin,Ik speel dat spel "The Experience" van Moxmo al een paar weken en het is echt onwijs gaaf. Het leuke is ook dat er hele mooie prijzen te winnen zijn. Ik heb zelf al een GSM gewonnen. Zeker die nieuwe stad Antartica, die 2 dagen online staat, is supercool. Ik ben zeer benieuwd naar de laatste stad ISS.Jij ook veel plezier met spelen.Groeten,Harry Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jan Posted June 27, 2002 Report Share Posted June 27, 2002 Dag Robin,Praat jij wel vaker tegen jezelf ? Wat een onzin allemaal ! Groetjes Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marc Posted June 28, 2002 Report Share Posted June 28, 2002 Robin,Ik heb even op moxmo.nl gekeken en ben wel erg nieuwsgierig...lijkt mij wel wat betalen met m`n mobieltje...die heb je toch altijd op zak! Ben benieuwd wat anderen daar van vinden.Groet,Marc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bram Posted September 23, 2002 Report Share Posted September 23, 2002 Er is ook een dienst die nu bij Free Record Shop draait: mobile2pay. Heb gister een CD met m`n mobiel gekocht. Errug cool! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eelco Posted May 30, 2003 Report Share Posted May 30, 2003 Moxmo is inderdaad erg leuk, ik heb er al een playstation 2 spel mee gekocht, en visite kaartjes, ik zag op de site dat je zelfs Party Tickets kunt kopen, je krijgt dan een streepjescode op je toestel die vervolgens bij de entree wordt gescand Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.