Guest Irene Posted September 3, 2002 Report Share Posted September 3, 2002 Graag zou ik in Nederland SMS-berichten ontvangen die zijn verzonden vanuit Thailand (verzenden met Vodafoon naar Thai`s netwerk is geen probleem). Hoe kom ik erachter welke Thaise en Nederlandse providers met elkaar matchen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ilja Posted September 10, 2002 Report Share Posted September 10, 2002 Nee, klopt niet. Op die site staan alleen de roaming overeenkomsten. Die hebben te maken met bellen en zeggen niets over sms. Ik kan sinds begin augustus geen sms meer ontvangen vanuit Polen met mijn Ben abonnement. Daarvoor heeft het maanden wel gewerkt. Ik heb hierover al eerder een vraag gesteld op dit forum en meerdere mensen hebben hier last van.Ik zou zeggen probeer het uit. Vraag degene in thailand om een sms te verzenden naar kennissen die bij verschillende providers zitten. Dit zegt alleen niet veel, want over een maand kan het wel eens anders zijn.Succes,Ilja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gwendolyn Posted October 22, 2002 Report Share Posted October 22, 2002 Vorig jaar september zat mijn vriend in Thailand, en hij heeft heeeeeeel soms ff gesmst naar mijn gsm (hij KPN HI pre-paid, ik Telfort abo) maar het kostte hem zo`n 4,50 gulden.Ik kon hem beter ff terug bellen want dat kostte 2,95 per minuut. Nog beter was het voor hem om in de vele internet cafés te gaan zitten en te chatten met mij op een of andere chatbox. Dat kostte zo`n 50 baht per uur (=2,75 gulden).groetjes, Gwendolyn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.