Jump to content

gsm contract verlengen via internet

Guest S.van Straten

Recommended Posts

Guest S.van Straten

Op 22 aug j.l. heb ik mijn KPN Mobile abonnement verlengd i.c.m.een gsm toestel via de firma"Belnu.nl", een aanbieder ,die via internet o.a. aanbiedt contracten te verlengen of om te zetten i.c.m. voordelige gsm toestellen of geld terug.

Na invulling van de benodigde formulieren ontving ik enkele dage later van KPN keurig de bevestiging voor de verlenging van mijn abonnement.Het bestelde gsm toestel zou rechtstreeks worden verstuurd door Belnu.nl.

Tot op heden heb ik dit toestel echter nooit ontvangen. Op mijn diverse telefoontjes en Emails wordt slechts gereageerd met dooddoeners als:"Er is vertraging in de aflevering door de fabrikant, maar morgen verwachten wij uw toestel en sturen het meteen op".Het door mij gewenste toestel is overigens overal gewoon uit voorraad te koop.Men houdt mij nu al een maand zo aan het lijntje, maar heb nog steeds geen gsm ontvangen!!! En mijn mails en telefoontjes worden nu helemaal niet meer beantwoord.

De firma Belnu.nl strijkt op deze wijze de honderden euro`s bonus op van de KPN en steekt deze in eigen zak.De klant kan vervolgens fluiten naar zijn bestelde "voordelige"gsm.

Ik raad daarom iedereen aan aan geen contracten af te sluiten met deze onbetrouwbare firma www.belnu.nl . Zijn er misschien nog meer mensen, die eenzelfde ervaring hebben met deze firma?

S.van Straten

streets@planet.nl

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...