Jump to content

Nokia of toch een ander ?!

Guest Micha

Recommended Posts

In diverse forums lees ik dat er veel mensen problemen hebben met de diverse Nokia`s.

Met name met het display. Is dit echt een probleem bij de Nokia?

Ik zit er zelf aan te denken om een Nokia aan te schaffen, maar twijfel nu toch.

Is een Nokia toch een goede aankoop of moet ik gaan kiezen voor bv. een Samsung, Siemens of Ericsson ?

Je moet niet afgaan op wat er in de forums wordt gezegd. Als je de forums bekijkt, zul je zien dat er altijd wel iemand is die slechte ervaringen heeft met een bepaald merk.

Daarnaast hebben veel mensen het ziekelijke gedrag om onwaarheden op forums te verkondigen, om het simpele feit dat ze niks beters te doen hebben.

Beter is om te informeren bij familieleden, vrienden enz. Dan heb je een grotere kans op informatie, waarom je vraagt.

Guest Marleen

ik ben het eens met het andere antwoord, vraag rond bij je familie/kennissen. mijn collega`s hebben allemaal een nokia en zweren erbij, ik vind het menu niet handig en ben meer een ericson fan. tevens denk ik dat je in de winkel moet kijken naar wat je mooi en praktisch vind, het is toch best een hoop geld zo`n nieuwe telefoon. daarna kan je hem beter via internet bestellen, want dat is goedkoper en service heb je in een winkel (als ie stuk gaat) ook niet, dan moet je toch naar het service punt....

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...