Jump to content

Nieuwe Mobile

Guest Tito

Recommended Posts

Hi Iedereen............ ik had een vraag...

ik weet dat 7210 en 5100 bijna hetzelfde zijn... daarom is het moeilijk voor mij om een keuze te maken tussen die tweee toestellen........ WAT VINDEN JULLIE BETER< EEN 7210 of EEN 5100???

Guest Nowi Kallen

Geen van beide.......... Nokia is zo uitermate slecht dat er ook uit onderzoeken ze er bar slecht uitkomen. Met Sonyericsson heb je iets degelijks in handen!

Guest A. Venema

Wat een onzin. Nokia uitermate slecht? Ik heb nu al heel wat Nokia`s gehad, en uitsluitend vervangen omdat ik een "leuker" toestel zag gif/smile.gif

Met de Ericsson`s en Sagem`s die ik heb gehad, had ik echter _altijd_ problemen. Zo zie je maar. Misschien ga je niet zo goed met een Nokia om, dat je er zulke slechte ervaringen mee hebt? Ze kunnen niet zwemmen hoor gif/smile.gif

Guest Nowi Kallen

Er is een onderzoek geweest door de consumentenbond over hoeveel procent van een type telefoons kapot is na maximaal 2 jaar op 1 Siemens SL40 met iets van 50 procent dan van plaats 2 t/m 8 ALLEEN MAAR NOKIA´S!!!!!!!! Dat is wel duidelijk! De Nokia´s zitten zo rond de 45 tot 20%. Eddy Zoe heeft ook een test gedaan een Sonyericsson t68i heeft hij al bellend in een bak met water gedaan je kon 13 minuten gewoon doorbellen, ter vergelijking maar bij dit onderwerp als bijzaak een motorola V70 11 seconden.... Dit zegt wel wat over de kwaliteit van Sonyericsson´s. Ook in de Consumentengids komen ze heel vaak als beste koop uit de test. Laatst werd er een Nokia 7650 getest de kwaliteit was nog net niet te vergelijken met een Sagem of een Alcatel en dan weet je gewoon dat het slecht is. Maar ik zeg niet dat alle Nokia´s slecht zijn bijv. een 6310i is een supertelefoon ook bevestigd door de Consumentengids! Trouwens ik dacht dat mobiele telefoons om te zwemmen waren bellen is bijzaak!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...