Guest Pintomolly Posted March 18, 2003 Report Share Posted March 18, 2003 Hallo,Ik be op zoek naar een nieuwe mobiele telefoon, en nu is mijn oog gevallen op wat modellen van Nokia nl de 7250, 6100 en 6610.En dan vooral de 7250 en 6610 maar is er nu echt een verschil tussen beide dat de €89 in prijs compenseert.De 7250 heeft als voordeel tov de 6610:- nieuwer- camera (maar ja gebruik je hem?)- beter schermPersoonlijk vind ik dit vooralsnog niet direct aanleiding om voor de duurdere 7250 te gaan.Kan iemand evt meer verschillen voor me aanwijzen of heeft iemand ervaring met 1 of beide toestellen.Alvast bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nowi Kallen Posted March 19, 2003 Report Share Posted March 19, 2003 Ik denk dat je het beter bij een Sonyericsson kan houden, bijvoorbeeld een p800 das de meest uitgebreide telefoon die je nu hebt en goed ik heb er veel goede ervaringen of t68i die is ook heel fijn en degelijk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Claudia Posted April 2, 2003 Report Share Posted April 2, 2003 ik heb zelf altijd nokia gehad, en heb sinds oktober de Sony Ericsson T68i, het is inderdaad een leuk toestel, maar toch, kwa menu vindt ik Nokia makkelijker..de SPV (Smart Phone van Orange) lijkt me ook wel wat!! er zitten heel veel mogelijkheden op, kijk maar eens op www.orange.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 82 Posted August 1, 2003 Report Share Posted August 1, 2003 Ik denk dat je beter af bent met een 6610, het is misschien minder dat er geen camera op zit, maar dat gebruik je 10 x en dan vind je t niet meer leuk (geloof me, spreek uit ervaring). Mocht je nu echt foto`s willen maken met je mobiel, dan kun je altijd nog een camera headset aanschaffen voor je 6610! deze kost dan wel 99 eurie`s. Bij het maken van foto`s op je mobiel moet je trouwens geen digitale camera verwachten van 3 megapixel, er zit best wat kwaliteitsverlies in! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.