Jump to content

Advies voor de echte beljunks

Guest Jopie Rusman

Recommended Posts

Guest Jopie Rusman

Ik bel veel. Zo`n 10 uur in de maand. Binnenkort heb ik een nieuw abonnement nodig. Uit het advies hier op de site blijkt dat ik Ben moet nemen. Voor een veelbeller als mij is de telefoon heel belangrijk geworden en wil ik graag wat meer weten. Kunnen jullie mij helpen?

-Is Ben inderdaad de beste keus voor veelbellers of is het bereik nog steeds niks?

-Ik wil graag een nokia 6510 of 8310. Zijn die bij andere providers goedkoper, waardoor je in verhouding beter ergens anders een abonnement kunt afsluiten?

Hoi neem 2 abonnementen van O2 voor 500 minuten dat is het goedkoopste je belt voor 1 eurocent per minuut en naar mobiel 15 x zo duur 15 eurocent per minuut. Buiten de belbunden ook. Met een prepaid is het goedkoper bellen 10 eurocent per minuut ipv 15 eurocent. Groetnis Roland

Guest Jopie Rusman

Bedankt voor jullie reacties!

O2 dus x2? Maar volgens mij krijg je dan geen telefoon en m`n huidige telefoon is echt versleten. Wanneer ik een 6510 of 8310 wil hebben moet ik dan niet enorm veel betalen bij 02?

Ik heb inderdaad ook gehoord dat alleen bellen naar vaste telefoonnummers en 02 abonnees zo goedkoop is. Ik bel 70 % naar mobiel en 30% naar vast is 02 dan wel zo verstandig?

Hoi,

Dan moet je gaan kijken waar je van mobiel naar mobiel het voordeligst kunt bellen maar volgens mij is 15 eurocent pet minuut naar mobiel al super voordelig gaat niet goedkoper volgens mij!

Naar welke mobiele operators bel je? Kan de moeite lonen dat je van KPN naar KPN b.v. goedkoper kunt bellen. Denk het niet hoor! groetjes Roland.

OVer bereik: Tja binnen de deur is het moeilijk aan te geven waar je overal precies dekking hebt. Waar ik woon kan ik met o2 bij sommige mensen niet bellen.

je moet volgende uitrekingen hoeveel uur bel ik naar mobiel? als dat 70% is dan kost het bij o2:

63

Guest Jopie Rusman

Nogmaals bedankt voor de reacties. Ik ben al een stukkie verder nu. Zijn jullie ook allemaal veelbellers die dezelfde "problemen" hebben of bellen jullie zelf (veel) minder.

Is Ben beter dan o2, qua bereik?

Even mijn gegevens: Ik bel dus zeg maar 10 uur, waarvan 2 uur naar vaste telefoons en 8 uur naar mobiel. De verhouding piek-dal zal 60-40 zijn. Daarnaast SMS ik zo`n 40 keer en bel nooit naar het buitenland. Alles per maand. Ik heb dus ook een nieuw toestel nodig.

• 2 weeks later...

Als je nog geen keus hebt gemaakt, kijk dan eens op een van de volgende sites:

www.telecom.nu

www.belnu.nl

www.gsm.nl

www.ikwilgratisbellen.nl

Zelf heb ik zeer goede ervaring met telecom.nu. Ze hebben een winkel in Haarlem.

Je kunt daar o.a.een ben enorm abo afsluiten waarbij je de nokia 6510 voor niks krijgt.

Ook contractverlenging is mogelijk.

Veel succes

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...