Jump to content

Debitel MMS

Guest Ruud Mons

Recommended Posts

• 4 months later...

Waarschijnlijk NOOIT, want MMS via Vodafone gaat via LIVE en ze gaan hun exclusieve LIVE dingen niet via een Debitel verstrekken lijkt me.. Tevens moet je wel beschikken over een LIVE toestel...

Guest rob groeneweg

debitel biedt alleen maar eigen abonnementen aan op o.a. het vodafone netwerk.

je kunt dus g e e n vodafone abonnement afsluiten via hen. het is eigenlijk een "virtual mobile operator" net zo iets als tele2 mobiel via het O2/Telfort netwerk.ze hebben dus geen vodafone live abonnementen.

• 3 months later...
Guest Robbyson

je kan bij debitel gewoon mms-en hoor!

je moet er dan alleen vodafone instellingen in je toestel zetten. voor de instellingen kun je bellen naar 0455607555. dit is de vodafone helpdesk. niet vermelden dat je debitelklant bent, want dan zullen ze het waarschijnlijk niet geven!

• 3 weeks later...
Guest marlous

nou ik heb een abo van debitel en ik heb in de winkel kunnen kiezen of ik live! op mijn abo erbij wilde hebben.

dan zou je toch kunnen mmssen als je zo`n live toestel hebt?

Vanaf 1 december is Vodafone gekomen met MMS waarbij je niet perse Live hoeft te hebben. Dit zal binnenkort ook wel beschikbaar worden voor Debitel...

• 5 months later...
Guest mark

Je moet wel eerst live laten activeren. Als je dit gedaan hebt, dan zet vodafone de mms server voor je open. Geen live, geen mms. (dit is een live zero acces bundel, dit kost je geen maandelijks abonnement, en je hoeft ook niet de live sites te gebruiken!)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...