Jump to content

AH Mobiel niet bereikbaar vanaf Ben-netwerk

Guest Mobiele Eenheid

Recommended Posts

Guest Mobiele Eenheid

Bericht van 28.10.2002

Albert Heijn heeft mobiel bellen onder zijn eigen naam geïntroduceerd. Ik heb vandaag een SIM-pakket van AH Mobiel gekocht. Wat blijkt? Ik kan niet vanaf het Ben-netwerk gebeld worden! Bellers bij Ben krijgen te horen dat het nummer niet in gebruik is. Omgekeerd lukt overigens wel.

Ik denk dat het puur slordigheid betreft. AH Mobiel gebruikt een geheel nieuwe nummerreeks, beginnend met 0630. Waarschijnlijk is Ben hier niet van op de hoogte of zit gewoonweg te slapen.

Guest Mobiele Eenheid

Ik heb zowel Ben als AH mobiel inmiddels van het probleem op de hoogte gesteld. Bij Ben kreeg ik te horen dat er bij de technische dienst al drie andere gevallen hierover bekend waren. De telefonist van de klantenservice van Ben kon niet zeggen binnen welke termijn het probleem verholpen zou zijn. Van AH heb ik behalve een ontvangstbevestiging nog geen reactie ontvangen.

Tot nu toe is het probleem nog niet opgelost. Er is echter wel iets veranderd. De Ben beller krijgt na het kiezen van het AH Mobiel-nummer niet meer de bekende tekst te horen `dit nummer is niet in gebruik, controleer het nummer en kies opnieuw`. In plaats daarvan komt er nu gewoon helemaal geen verbinding meer tot stand... Vreemd!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...