Guest mike Posted November 10, 2002 Report Share Posted November 10, 2002 Door Vodafone zijn niet door mij verzonden lege sms-jes (zonder tekst) wel in rekening gebracht.Klaarblijkelijk door een technische storing in 1 middag 30 lege sms-jes afgeboekt van mijn pre-paidcard. Vodafone wist mij te vertellen dat het saldo negatief was!Meer slachtoffers van deze `techniek`? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest OvI Posted March 5, 2003 Report Share Posted March 5, 2003 Misschien had je je telefoon toetsen vrij staan, telefoon in je tas zitten en zijn SMS-jes daardoor verzonden ?Is maar een ideetje hoor.Groet,OvI Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hermes Posted March 13, 2003 Report Share Posted March 13, 2003 Euh.. dan komt je saldo toch niet negatief? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest A. Venema Posted March 17, 2003 Report Share Posted March 17, 2003 Een negatief saldo op een pre-paid kaartje? Dat lijkt mij al reden genoeg om aan te nemen dat er bij Vodafone iets heel erg mis is gegaan. Je telefoon kan geen SMS sturen als het saldo 0 is, lijkt mij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dennis Posted March 17, 2003 Report Share Posted March 17, 2003 Negatief is bijna niet mogelijk, aangezien er een smsbar wordt geplaatst onder een bepaald bedrag.Lijkt me eerder dat je lid bent van een sms-dienst, waardoor er (soms) meerdere sms`jes tegelijk worden evrstuurd en in uitzonderlijke gevallen het beltegoed even onder de nul kan komen.Dit wordt echter dezelfde dag nog gecorrigeerd door Vodafone Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest M. Mooren Posted March 17, 2003 Report Share Posted March 17, 2003 Aangezien smsjes vaak pas een of twee dagen later van je saldo worden afgeboekt is het wel degelijk mogelijk dat je een negatief saldo hebt. Zeker als je ook nog naar b.v. een servicenummer hebt gebeld! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Carola Posted April 2, 2003 Report Share Posted April 2, 2003 ik heb zo`n 2,5 jaar geleden ook een Libertel/Vodafoon prepaid kaart gehad, en ik sms heel veel. het beltegoed werd dan iets later afgeschreven, dus ik kon gewoon verder smsen hahaha!!. volgens mij is het nu zo bij Vodafoon dat je vanaf €2,50 beltegoed niet kunt smsen, dus dat je dan moet opwaarderen.. ook heb ik een keer `n half uur met iemand zitten bellen, totdat ineens de verbinding verbrak, daarna belde ik haar weer terug, en hoefde ik alleen maar voor het 2e gesprek te betalen, heb dus `n half uur gratis gebeld! dat soort dingen zijn dan wel weer leuk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.