Jump to content

Ben / T-Mobile

Guest Mobiele Eenheid

Recommended Posts

• 3 weeks later...

Wij zijn met ons bedrijf overgeschakeld van Vodafone naar Ben. Als gevolg van de nummer portering kan op dit moment ruim 50(!) man al bijna een week lang NIET bellen. Ze zeggen dat ze er mee bezig zijn maar er gebeurd nix!! We kunnen wel gebeld worden en SMS-en. Het is zwaar klote met die Ben!! Ben er beroerd van!!

• 3 months later...
Guest Jaap.

T-Mobile (voorheen Ben), vind ik echt een spuer netwerk. Ik heb zo`n beetje overal waar ik kom bereik en nog een goede gesprekskwaliteit ook. Dit heb je allemaal ook zomaar met de goedkoopste aanbieder van Nederland. Echt super!!! Ik heb ook zeker geen klagen over de klantenservice, want die is wat mij betreft perfect!!! Kreeg trouwens van hun -toen nog Ben- een nokia 8310 helemaal voor niet, toen ik mijn abo verlengde. Echt klasse. Er is geen betere.

Guest silvana

ik heb een aangetekende brief gestuurd naar t- mobile maar daar heb ik natuurlijk nog geen reactie op en als je ervoor beldt wordt je van het kastje naar de muur gestuurd!dat noem ik GEEN klantenservice! ik heb m`n abbo opgezegt omdat ze nu een STARTTARIEF hebben ingevoerd als je buiten de bundel belt 0.05 cent per gesprek buiten de bundel.maar zeggen dat het alleen voor de nieuwe klanten is.

maar we gaan allemaal gebruik maken van de t- mobile bundels dus volgends mij kunnen ze dat niet waarmaken. DUS HOU ALLEMAAL JE FACTUUR IN DE GATEN!! meld het eff als het berekend wordt. DUTCHTONE/ ORANGE is veel beter!!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...