Jump to content

Vodafone

Guest Mobiele Eenheid

Recommended Posts

Ben ruim een maand geleden overgestapt van O2 naar Vodafone. Het bevalt mij uitstekend. Altijd goede verbinding zelfs in gebouwen etc, dat bij O2 nog wel eens een probleem was. Ook de service is tot nog toe goed geweest. Je krijgt echt waar voor je geld.

Guest rob groeneweg

vodafone is over het algemeen uitstekend.heb zowel een nummer van vodafone als van O2, maar door de bank genomen is de kwaliteit van het netwerk bij vodafone net iets beter.

de klantenservice van vodafone is in ieder geval veel beter dan die van O2, want die is echt zeer slecht.

Ik heb de laatste weken een paar keer contact gehad met de klantenservice van O2. Ondanks de klachten die ik over deze klantenservice heb gehoord en gelezen, moet ik zeggen dat zij mij goed en efficient hebben geholpen. Dit geldt ook voor hun afdeling abonnementen.

• 2 weeks later...
Guest Jan-Joost

ik ben heel tevreden over mijn Vodafone abonnement!

1. Goede klantenservice smile.gif!

2. Netwerk is perfect!

3. Grote abonnementen (t/m 1000 minuten)!

4. Vodafone live!

Ik heb alleen maar goede ervaringen met Vodafone. Na eerst bij Telfort en Ben te hebben gezeten, had ik wel even een goede provider nodig. Vodafone is tenminste overal te ontvangen, dat kun je van bovengenoemde 2 (Telfort, Ben) niet zeggen.

Doeg,

Chris

Guest Dutchie

op zich ben ik niet ontevreden met Vodafone alleen hebben ze een waardeloos systeem om je beltegoed van je abo op te vragen

wanneer je als vrouw zijnde het beltegoed opvraagt van de foon van je man kan dat niet tenzij je een password afspreekt want dat is een beveiliging!!!!

is natuurlijk de grootste onzin want ik kan de foon aan elke man geven dan geef ik op een briefje de belangrijke gegevens zoals foonnummer adres e.d. en dan krijgt die wel het beltegoed te horen want wie zegt bij Vodafone dat ze dan wel met de juiste persoon spreken

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...