Jump to content

Gratis belminuten, is dat iedere maand opnieuw?

Guest Propje

Recommended Posts

Hallo, ik heb een mobieltje gekocht en wil een abonnement nemen. Als ik op bellen.com een vergelijk doe dan zie ik dat je soms wel 500 gratis belminuten krijgt. Zijn die 500 minuten eenmalig of krijg je dan iedere maand 500 gratis belminuten?

Alvast bedankt voor je antwoord.

Propje.

Volgens mij bedoel je het O2-abonnement. Op deze website hebben ze even het eigenlijke abonnement van 7,50 euro en de kosten voor de 500 belminuten van 5 euro gemakshalve bijelkaar opgeteld.

Je kunt ook alleen het abonnement van 7,50 euro nemen, maar je hebt dan geen belminuten. Gesprekskosten zijn dan 0,15 euro/minuut.

Neem je wel de 500 belminuten voor 5 euro erbij dan bel je naar de vaste nummers en naar O2-nummers voor 1 cent/minuut. Deze 500-belminuten krijg je elke maand er weer bij! Voor 5 euro!!! Bel je per maand meer dan ongeveer een half uur naar vaste telefonnummers of O2-nummers dan ben je met de 500 belminuten voordeliger uit.

Ik heb dit abonnement genomen en heb de dure KPN-lijn de deur uitgegooid.

Ben ik niet duidelijk genoeg geweest, kijk dan eens op http://www.o2.nl. Hier vind je ook de tarieven voor SMS-en e.d. met dit abonnement.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...