Guest offerman Posted July 8, 2002 Report Share Posted July 8, 2002 Hoi,Zoals jullie hebben gehoord, gaat de kpn stijgen met de kosten van de telefoon, nu wil ook het geval dat ik van pc banking overgaat in onlinebankieren dus via de "kabel". waardoor ik aan denk om een mobiel abonnement, zodat ik mijn huidige vaste telefoon abonnement opzegt. Ik stuur geen sms berichten het is voor mij belangrijk dat zij mij kunnen bereiken, (ook de scholen) zelf ben ik niet z`n grote beller, zoals uren aan de telefoon, wie kan mij nu zeggen wat voor een geschikt abonnement er voor mij is, wat ik per maand kwijt zou zijn, en wat bedoelen zij nu eigenlijk met die gratis belminutenalvast bedankt voor de reaktie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Paul Posted July 29, 2002 Report Share Posted July 29, 2002 Vodafone en KPN hebben de beste landelijke dekking. Aangezien je waarschijnlijk veel data wilt gaan gebruiken via de GSM (vanwege online banking) is het verstandig om een GPRS abonnement te nemen. Dit kan bij alle providers behalve Dutchtone (op dit moment). Tarieven verschillen enorm en ook het pakket heeft vaak andere tarieven. Kijk daarom eens goed wat je precies wilt doen en of je veel data gaat gebruiken. Als je niet zo`n grote beller bent is wellicht een Vodafone 60 of 120 wel geschikt. Overal goed bereikbaar en je kan er ventueel GPRS bij nemen. Dit laatste moet je wel apart aanvragen bij Vodafone. Maandelijks zal je dan ongeveer 25 tot 40,00 euro kwijt zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.