Jump to content

kosten debitel buitenland

Guest juul

Recommended Posts

ik heb een debitel vodafone 90 abbonoment en ik kan niet vinden wat de goedkoopste provider in frankrijk is bij vakantie bellen

ik hoop dat u mij daar een antwoord op kunt geven

b.v.d.

Guest rob groeneweg

dat kan ik je haarfijn vertellen.

dat is namelijk nergens terug te vinden. niet op de website en ook niet in een tarievenfolder.

ik had sinds 1995 of zo een abo bij libertel/vodafone via talkline en daar waren alle tarieven exact hetzelfde zoals libertel/vodafone die publiceerde.

nadat talkline is overgenomen door debitel is debitel gestopt met het aanbieden van abonnementen van de diverse mobiele operators, maar bieden nog uitsluitend eigen abonnementen aan.

de tarieven in het buitenland zijn schrikbarend hoog. bijv. in de usa bij vodafone ca. euro 1.50 per minuut en bij debitel toen euro 2,23 per minuut.

ik heb toen direct mijn abo opgezegd en ben rechtstreeks naar vodafone gegaan.

echter het goedkoopste bellen in alle buitenlanden is t-mobile. deze hebben iets minder roaming contracten dan vodafone, maar altijd nog veel meer dan O2 en Orange.

t-mobile is sowieso in alle opzichten het goedkoopste, zeker als je een sim only abo neemt.

verder is heel goedkoop voor bellen in buitenland united mobile. kijk op www.united-mobile.com dit is een prepaid systeem met callback.

op hun website vind je alle info.

hoop dat je hier iets aan hebt.

Guest Future

Orange en T-Mobile hebben allebei in 120 landen roaming hoor... Roep dus geen onzin dat T-Mobile veel meer overeenkomsten zou hebben!

Guest rob groeneweg

the future is bright, maar t-mobile is in ieder geval goedkoper dan O2 en Orange en misschien dan niet in 120 landen, maar het zal echt niet veel schelen.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...