Jump to content

Panasonic EB GD 92; kan niet gebeld worden

Guest Guido van Harten

Recommended Posts

Guest Guido van Harten

Een aantal relaties (vrienden, bedrijven, familie) meldt dat ze mij niet kunnen bereiken op mijn GSM, een Panasonic EB GD 92.

Als zij mij bellen, horen zij, na het kiezen van het nummer eerst een tijd niets en vervolgens de bezettoon.

Nadat ik hen gevraagd heb of ze me nog een keer willen bellen, terwijl ik naar het toestel kijk, gaat tot mijn stomme verbazing het toestel uit en weer aan.

Dit probleem heb ik niet vanaf mijn eigen vaste aansluiting thuis, dus daar kan ik het probleem niet nabootsen. Welke "groep" aansluitingen mij niet kan bereiken, weet ik niet.

Panasonic zegt het probleem niet te kennen...

Wie weet hoe dit kan en hoe dit op te lossen is?

Groetjes,

Guido

Guest Roland

Hoi,

Klopt het dat je je voicemail uit hebt staan? Het klopt dat je na enige tijd de bezet toon hoort omdat eerst het netwerk jou toestel probeert te vinden. En als je vanuit de telefooncel belt? Probeer even vanaf je eigen vaste aansluiting 131 voor te bellen.

Mijn Sendo toestel heeft een soort gelijk probleem wanneer hij het netwerk kwijt is moet ik opnieuw mijn sms berichtje intypen dan reset hij als ware.

Een debieus probleem heb je! groetjes

Guest mhouben

Guido, heb je al eens bij je provider nagevraagd wat er aan de hand is het kan bv zo zijn dat je een directe doorschakeling hebt of dat bijv. je toestel niet juist op het netwerk aangemeld staat. dat je toestel aan en uit gaat kan alleen maar op een evt. defect duiden dit heeft niets met het netwerk te maken.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...