Jump to content

Nieuwe tarieven

Guest Albert van Luyn

Recommended Posts

Guest Albert van Luyn

Wie kan mij helpen? Het is algemeen bekend dat Dutchtone zijn tarieven voor mobiel bellen heeft verhoogd. Nu heb ik van een insider van Ben gehoord dat hun hetzelfde gaan doen en dat hun blij zijn dat Dutchtone eerder was zodat zij niet de eerste schuldige zijn. Zij vertelde dat andere providers dit ook gaan veranderen. Dutchtone had mij dat ook verteld maar ik dacht dat ze dat zeiden om te zorgen dat ik niet op zou zeggen. Ik wil een nieuw abonnement maar weet niet zo goed waar. Want als een andere provider hetzelfde gaat doen dan had ik net zo goed bij dutchtone kunnen blijven. Weet er iemand al iets meer over de veranderingen bij andere providers. Welke en wanneer? Dan weet ik dat ik daar niet heen hoef.

Alvast bedankt.

Albert

Guest Frits van Alem

In geval van tariefswijziging kun je binnen een bepaald aantal dagen (ongeveer een maand) onmiddelijk je contract opzeggen wegens een wijziging van de contractvoorwaarden. Als je het dus zeker weet: nu het grootste BEN abo pakken met mega toestelkorting en opzeggen zodra de tarieven aangepast worden. Vodafone heeft een dergelijke wijziging al 3 maanden geleden doorgevoerd (alle abos 1 eur duurder)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...