Jump to content

kwaliteit gsm verbinding

Guest chris

Recommended Posts

Guest chris

gister heb ik mijn broer gebeld via mijn gsm naar zijn gsm, ben er echter 4 keer uitgeknikkerd, met een hoop lawaai en gepiep, was mijn broer niet meer te verstaan, maar weer opnieuw inbellen, na een tijdje weer het zelfde verhaal, daar een gsm gesprek niet echt goedkoop is ga ik denken, staat het gsm systeem nog in de kinderschoenen?, want een kwaliteit als dit mag anno 2002 niet meer gebeuren, er worden prachtige telefoontjes gemaakt met allemaal leuke grappen en grollen, als de providers slecht zijn, heb je aan je gsm telefoon ook weinig, iedere keer opnieuw inbellen is ook erg frusterend.

Het kan aan verschillende factoren liggen dat het netwerk de verbinding verbreekt:

1) ze zijn in de buurt bezig met de mast

2) je staat in een gebouw (of de ander) waar de dekking minimaal is

3) het toestel ontvangt slecht of heeft kuren

4) veel mensen belde op dat moment via die mast

5) het weer speelt ook een belangrijke rol

Ik ben het met je eens dat het anno 2002 slecht is dat een netwerkprovider zijn zaken nog niet helemaal op orde heeft, maar er zijn teveel factoren om te zeggen dat de netwerkprovider de schuld heeft. Het systeem staat helemaal niet meer in de kinderschoenen. De providers zijn hard bezig om het netwerk te verfijnen en uit te breiden met nieuwe diensten. Hier hoort ook bereikbaarheid bij.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...