Jump to content

15 EURO CENT PER MINUUT NAAR MOBIEL

Guest Roland

Recommended Posts

NU BIJ TELEDISCOUNT, kun je bellen naar mobiel voor slechts 15 euro cent per minuut meteen de goedkoopste je kunt nu meteen al bellen door middel van 1649 voor het mobiele nummer in te drukken SUC6 groetnis ROland .

In het begin was het ooit 10 Euro cent per minuut geweest zou dat nog weer eens terug komen?

• 4 weeks later...
Guest marjan

bedoel je hier dat je van vast naar mobiel voor 15 eurocent of van mobiel naar mobiel voor dit tarief kan bellen

trouwens kun je 1649 ook bij mobiel bellen als carrier gebruiken?

en...ik ben aan het uitzoeken of ik mijn kpn belbasis moet opzeggen en helemaal moet overgaan naar mobiel,ik betaal tegenwoordig ong 30 euro abonnementskosten (2mnd),kan ik dan niet net zovoordelig mobiel bellen,met b.v. 240 belminuten

bedankt voor het advies...groeten marjan

Guest marjan

Het nieuwe abonnement van O2 kost maandelijks EUR 7,50. Men kan hier additioneel 500 belminuten voor EUR 5,00 bij kiezen. Hiervoor bellen klanten met andere mobiele nummers van O2 en vaste telefoonnummers. Voor EUR 0,15 per minuut is bellen met klanten van andere operators mogelijk. SMSjes kosten 15 eurocent per bericht. Datacommunicatie via gprs in Nederland EUR 1,50 per mb.

* Voor bellen, sms-en en GPRS-en in en naar het buitenland en naar commerciƫle nummers gelden andere tarieven

wie helpt mij dit even uitterekenen of dit voordeliger is als kpn belbasis???

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...