Guest Tineke Posted March 31, 2003 Report Share Posted March 31, 2003 Hoe kan ik mijn telefoon (die nu nergens meer bij is aangemeld, wel simlock vrij enzo) aanmelden, zodat ik prepaid kan bellen??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Erik Posted March 31, 2003 Report Share Posted March 31, 2003 Je moet een pre-paidkaart van één van de providers kopen. Welke? Dat kun je op deze site uitzoeken.De pre-paidkaarten kun je in diverse zaken kopen van telefoonwinkel tot sigarenboer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tineke Posted March 31, 2003 Report Share Posted March 31, 2003 Maar hij kan dus op dit moment helemaal niet bellen! dus kan ik ook geen kaart opwaarderen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Erik Posted March 31, 2003 Report Share Posted March 31, 2003 Je hoeft ook niet te bellen. Je kunt alleen aan een prepaidkaart komen door deze ergens te kopen. Dus op de fiets en naar het winkelcentrum... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Roland Posted March 31, 2003 Report Share Posted March 31, 2003 Hallo,Waarom kan je niet uitbellen? Dat komt waarschijnlijk omdat er geen SIM kaart er in zit dat is een vereiste behalve als je het alarmnummer belt in Nederland. Is het een DUAL Band GSM? Of is het een SINGLE Gsm? want als je een T-mobile pasje koopt of Dutchtone, o2 en je hebt geen DUAL band of 1800MHz telefoon werkt je telefoon alsnog niet! Dan ben je aangewezen op KPN TELECOM en Vodafone. O2 werkt in zeer lokale gebieden op de 900MHz (Single band) daar heb je dus niet veel aan.Groetnis,Roland Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tineke Posted March 31, 2003 Report Share Posted March 31, 2003 Hij kan niet bellen, omdat hij eerst op een abonnement belde en dat abonnement zit er helemaal niet meer op. Ik wil hem dus nu graag naar prepaid overzetten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rob groeneweg Posted March 31, 2003 Report Share Posted March 31, 2003 dan moet je in de winkel een pre-paid starterspakket nemen. dit is een sim kaart met bijbehorend telefoonnummer met daarop in principe al een beltegoed.zodra je de sim in het toestel doet en de telefoon aanzet en de pincode intoetst(meestal 0000 op de sim kaart) ben je "actief" en op dit nummer te bereiken en kun je bellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Roland Posted April 1, 2003 Report Share Posted April 1, 2003 Als je niet veel belt is Ben een goede optie daluren gaan 15 uur in. Een starterspakket kost 15 euro met 10 euro beltegoed er op. Het beltegoed is gewoon 1 jaar geldig, mits je binnen half jaar gebeld of zelf belt. Desnoods een gratis nummer... Prijs wijzigingen voorbehouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.