Guest E.Krol Posted June 26, 2002 Report Share Posted June 26, 2002 Mijn dochter gaat voor 5 weken naar de USA. Ik wil bereikbaar zijn in geval van nood. Kan iemand mij adviseren welk mobieltje (zo goedkoop mogelijk) ik voor dit doel aan zou kunnen schaffen? Misschien ben ik gedurende haar verblijf in Europa op vakantie (buiten Nederland). Alvast bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mike Posted June 28, 2002 Report Share Posted June 28, 2002 als je kijkt op www.dixons.nl vind je voor 86 euro een o2-prepay met motorola toestel met 15 euro beltegoed kun je na gratis aanmelding ook mee bekllen en gebeld worden in het buitenlandje kunt ook via www.gsmstunter.nl een nokia 3310 toestel kopen met een kpn abonement. Je ontvangt dan van gsmstunter na een aantal weken na koop 88,50 EURO op uw rekening . KPN haalt eenmalig 52,50 aanlsuikosten van uw rekening en iedere maand 8,95euro abonementskosten en evt belkosten. U kunt direkt opzeggen en na 12maanden ben t u dan weer afgesloten en kunt dan een simkaart prepay kopen voor bv 20 euro van 02. Totale kosten zijn dan na een jaar 52,50+12*8,95-88,50+20= 91,4 euro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest E.Krol Posted June 30, 2002 Report Share Posted June 30, 2002 Mike bedankt voor je reaktie.Ik heb bij Dixons gezocht maar kan het door jou genoemde toestel niet vinden. Zou je een linkje kunnen plaatsen? Alvast hartelijk dank! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eelke Krol Posted June 30, 2002 Report Share Posted June 30, 2002 Mike, ik heb het al gevonden. Bedankt voor de moeite! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.