Jump to content

MMS in buitenland

Guest Eric

Recommended Posts

Uit een vakantie folder van T-mobile valt op te maken dat na 15 augustus het ONTVANGEN van MMS in het buitenland ook geld gaat kosten, er staat niet eens bij hoeveel.

Sorry hoor, maar als dit echt zo is, gebruik ik m`n GSM helemaal niet meer in het buitenland.

Een gewoon gesprek kun je nog wegdrukken, maar ik denk dat je deze MMS`jes niet kunt weigeren.

Een sneaky manier om de rekeningen eens flink te verhogen lijkt me.

Guest GSM-dwarf

Tsja, aan de ene kant heb je gelijk, je kunt volgens mij niet zelf beslissen of je een MMS wil ontvangen.

Maar laten we eerlijk zijn, T-mobile moet kosten maken om dat berichtje bij jou af te leveren. De kosten binnen nederland worden betaald door de verzender. Maar je kunt niet van de verzender verwachten dat die extra gaat betalen omdat jij nou zonodig op vakantie moet naar verweggistan..

Dus ik kan me deze oplossing van T-mobile ergens wel voorstellen.

En vergeet niet dat wanneer je je voicemail aan hebt staan en een gesprekje wegdrukt in het buitenland, dit heel wat duurder kan zijn dan een simpel MMSje ontvangen

Guest Future

Je kan in MMS telefoons instellen of je MMS direct wil ontvangen of dat je daar eerst toestemming voor moet geven. Dat moet je dus aanzetten als je naar het buitenland gaat. Geen probleem dus!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...